جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین خیلی جدید SMS


اس ام اس
اس ام اس سنگین خیلی جدید SMS


دیگر بوی آدمیزاد نمی دهی !

گرگ ها هم برای خوردنت ناز می کنند …

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس ) تو وبلاگت لینک کن





اس ام اس سنگین خیلی جدید SMS

خــِـــــــرَد  تا به زنـــــان میرسد…

نامش میشود مـــَــــــکـــر …

و مــَــکر ، تا به مـــــــردان میرسد…

نامش میشود عـــَـقــــــــل…



اس ام اس سنگین خیلی جدید SMS



از اسب که بیفتی

اسیر سرزنش خاک می شوی

سقوط آزاد  ممکن نیست …



اس ام اس سنگین خیلی جدید SMS



نباید شیشه را با سنـــــــــگ بازی داد !

نباید مست را در حال ِ مستــــــی دست ِ قاضـــــــــی داد !

نباید بی تفاوت !چتر ماتـــــــــــــــــم را به دست ِ خیــــــــــــــــس باران داد !

کبوترها که جز پرواز ، آزادی نمی خواهند !

نباید در حصار میـــــــــــــله ها با دانه ی گنــــــدم  به او تعلیم مانـــــــــــدن داد


اس ام اس سنگین خیلی جدید SMS


نگران نباش حال من خوب است

فقط کمی بزرگتر شده ام

عقلم قد کشیده

شعورم متبلور شده

دلتنگی هایم کوچک شده اند

و در فاصله کوتاه  لبخندها و اشکهایم

آموخته ام زندگی کنم…



اس ام اس سنگین خیلی جدید SMS


ایـــن روزهــــا خــوابــــم نمـی آیــد …

فـقــط مـــی خـــوابـــــم

کــــه بیـــــدار نبــــاشــــم!



اس ام اس سنگین خیلی جدید SMS


دخـــــــــــــــــــــــتری که تمام دغدغه اش

ست کردن رنــگ لـباس و رژ لبش می باشد

چه می داند از درد های یک مرد…



اس ام اس سنگین خیلی جدید SMS


گرگ شده اند این روزها…

کافی است سر به زیر باشی با بره اشتباهت میگیرند

خیز برمیدارند برای دریدنت…



اس ام اس سنگین خیلی جدید SMS


دلم اصرار دارد فریاد بزند اما . . .

من جلوی دهانش را می گیرم،

وقتی می دانم کسی تمایلی به شنیدن صدایش ندارد . . .



اس ام اس سنگین خیلی جدید SMS



درد یعنی‌ سرت به همون سنگی‌ بخوره که به سینه میزدی …



اس ام اس سنگین خیلی جدید SMS
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد