جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین توپ و باحال SMS


اس ام اس
اس ام اس سنگین توپ و باحال SMS


تنهــایـم اما دلتنگ آغــوشی نیستــم

خستــه ام ولـی به تکیـه گـاه نمـی اندیشــم

چشــم هـایـم تـر هستنــد و قــرمــز ولــی رازی نـدارم

چــون مدتهــاست دیگــر کسی را “خیلــی” دوست ندارم

فقط خیلـی هـا را دوست دارم

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس ) تو وبلاگت لینک کن




اس ام اس سنگین توپ و باحال SMS


این روزها با میکاپ کوسه ها، پری دریایی می شوند . . .

آهای تو که پشت پنجره قلبم آواز می خوانی

دندان هایت را نشان بده . . .



اس ام اس سنگین توپ و باحال SMS



میخواهم مدتی بخوابم!

نمی دانم چند روز؟

شاید روزی بیدار شوم

و دنیا به شکل دیگری باشد

و قلب آدم ها…



اس ام اس سنگین توپ و باحال SMS



گاهے سکــــــــوت ، همان دروغ است !

کمـــے شیک تر، روشنفکــرانـه تر

و با مسئولیت کمتر !



اس ام اس سنگین توپ و باحال SMS



خودت باش کسی هم خوشش نیومد

نیومد که نیومد!

اینجا مجسمه سازی نیست!



اس ام اس سنگین توپ و باحال SMS


تیز می کنم زندگی را

زرق و برقش برای تو

برندگی اش برای من !



اس ام اس سنگین توپ و باحال SMS


به جرم وسوسه چه طعنه ها که نشنیدی حوا…!

پس از تو همه تا توانستند آدم شدند…!

چه صادقانه حوا بودی و چه ریاکارانه آدمیم!



اس ام اس سنگین توپ و باحال SMS


چه فرقی می کند در سیرک یا در خانه ؟!

خنده ات که تلخ باشد ،  دلت کــه خون باشد ، تو هم دلقکی..!



اس ام اس سنگین توپ و باحال SMS



امروز فهمیدم که زندگی خراب است

آرزو سراب است

امروز فهمیدم که گل ها هم می توانند سنگدل باشند

و شمع ها هم می توانند بال و پر پروانه ها را در خود بسوزانند



اس ام اس سنگین توپ و باحال SMS


تــــوی ایــــــن دنیــــا همیـــــــشه

بعضــی ها “بــرای بــه جــایـــی رسیــدن”

و بعضـی ها “بـعـد از به جـایــی رسیــدن”

هــمــه چیــز را “زیـــر پــا” می گــذارنـــد…



اس ام اس سنگین توپ و باحال SMS



وقتى کسى براى نداشته هایت بهانه میگیرد

بهتراست او را هم نداشته باشى

گاهى نداشتن از داشتن بهتر است!


اس ام اس سنگین توپ و باحال SMS


به دنبال ویلچرى هستم براى روزگـــار !

ظاهرا پایى براى راه آمــدن با من ندارد


اس ام اس سنگین توپ و باحال SMS
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد