جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین و عارفانه SMS


اس ام اس
اس ام اس سنگین و عارفانه SMS


هـمـیـشـه ، پُــخــتـه تـــر نــمیـشی !

گـــاهــی ، می سـوزی و  تــَه میگیـــری !

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس ) تو وبلاگت لینک کن




اس ام اس سنگین و عارفانه SMS


این روزها پر است از انسان هایی با ظاهر زیبا

که هر روز لباسی نو بر تن میکنند

ولی نزدیکشان که میشوی

بوی کهنگی اندیشه هایشان

خیلی آزارت میدهد



اس ام اس سنگین و عارفانه SMS



آدم ها لالت می کنند…

بعد هی می پرسند…

چرا حرف نمی زنی؟؟!

این خنده دارترین نمایشنامه ی دنیاست…



اس ام اس سنگین و عارفانه SMS


روزگاریســت که آدمـ ها فقط سقف مشــترک دارند

نه زندگی مشــترک



اس ام اس سنگین و عارفانه SMS


از آن جمــــــــــــــــله هایی ام که انتهایش سه نقطه می خواهد …

حال هر طور می خواهی تفسیـــــرم کــــــــــــــن !


اس ام اس سنگین و عارفانه SMS



خدایا سیب که شیرین است

سهل! تو بگو، زهر!

هرچه که باشد . . .

بیار ، با تمامـ وجود ﻣﮯ بلعمـ . . .

تو فقط مرا از این دنیا بنداز بیرون . . .!



اس ام اس سنگین و عارفانه SMS



یک عالمه اتفاق دوره ام کرده اند

نه می افتند…

نه می روند…

فقط می رقصند!



اس ام اس سنگین و عارفانه SMS


زنـــدگـــی چه با خلاف، چه بی خلاف، چه برخلاف، گذشت …

من فقط گذشتنش رو نفهمیدم …

ولـــــی بقیه رو خوب فهمیدم …



اس ام اس سنگین و عارفانه SMS


در این هیاهوی خلق

که پُتک بر آرامش ات میزند

دلم پیاده رویی میخواهد , بارانی!

دست خودم را بگیرم

برویم صحبت کنان

تا انتهای گریستنِ آخرین ابرِ زندگی!



اس ام اس سنگین و عارفانه SMS


آدم های تنها عاشق می شوند

آدم های عاشق ، تنها مرگ اگر نبود

تا ابد دور خودمان می چرخیدیم …


اس ام اس سنگین و عارفانه SMS
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد