جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین و عاشقانه SMS


اس ام اس
اس ام اس سنگین و عاشقانه SMS


مردم اینجا چقدر مهربانند

دیدند کفش ندارم

برایم پاپوش درست کردند

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس ) تو وبلاگت لینک کن





اس ام اس سنگین و عاشقانه SMS

سکوت همیشه به معنی “رضایت” نیست

گاهی یعنی:

خسته ام از اینکه مدام به کسانی که هیچ اهمیتی

 برای فهمیدن نمیدهند توضیح دهم



اس ام اس سنگین و عاشقانه SMS


دستم بوی گل میداد

مرا به جرم چیدن گل محکوم کردند

اما هیچکس فکر نکرد که من شاید گل کاشته باشم



اس ام اس سنگین و عاشقانه SMS



احساسم را به دار آویختم

منطقم را به گلوله بستم

لعنت به هر دو که عمری بازیم دادند

دیگر بس است، میخواهم کمی به چشمانم اعتماد کنم!



اس ام اس سنگین و عاشقانه SMS


پرنده ای نفرین شده ام

که سهمم از پریدن تنها در بازی کلاغ پر است…


اس ام اس سنگین و عاشقانه SMS



رابطه ای که توش التماس باشه

ساعت ۹ بزارین دم در خونه تا شهرداری ببره



اس ام اس سنگین و عاشقانه SMS


مترسک عروسک زشتیست که از مزرعه مراقبت میکند

و آدمی مترسک زیباییست که جهان را می ترساند



اس ام اس سنگین و عاشقانه SMS


اینجا فقط تو را از نوشته هایت ” می بینند “

درست دیده ای ، فقط “خوانده” میشوی بی آنکه بشناسند تو را …



اس ام اس سنگین و عاشقانه SMS



از استادی پرسیدﻧﺪ : ﺁﯾﺎ ﻗﻠﺒﯽ ﮐﻪ ﺷﮑﺴﺘﻪ ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﻋﺎﺷﻖ ﺷﻮﺩ؟

ﺍﺳﺘﺎﺩ ﮔﻔﺖ : ﺑﻠﻪ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ.

ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ :ﺁﯾﺎ ﺷﻤﺎ ﺗﺎﮐﻨﻮﻥ ﺍﺯ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺷﮑﺴﺘﻪ ﺁﺏ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﺍﯾﺪ؟

ﺍﺳﺘﺎﺩ ﭘﺎﺳﺦ ﺩﺍﺩ : ﺁﯾﺎ ﺷﻤﺎ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺷﮑﺴﺘﻪ ﺍﺯ ﺁﺏ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺩﺳﺖ ﮐﺸﯿﺪﻩ ﺍﯾﺪ؟



اس ام اس سنگین و عاشقانه SMS



پیامی دیگر آوردم…

به مردان اینجا نگاه مکن…

اسمشان مرد است ؛

 من اگر خوردم زمین به نامردی همین مردان بود…

زمین مرد بود که مرا بلند کرد …

خودت را زمین بزن

اما دست مردان اینجا را نگیر …


اس ام اس سنگین و عاشقانه SMS
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد