جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های سنگین معنی دار SMS


اس ام اس
اس ام اس های سنگین معنی دار SMS


هیچ گاه به خاطر هیچکس از ارزش هایت دست نکش !

چون اگر روزی آن فرد از تو دست بکشد

تو می مانی و یک ” من ” بی ارزش !

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس ) تو وبلاگت لینک کن





اس ام اس های سنگین معنی دار SMS

وقتی سکوتت از رضایت نیست ، لطفا بگو !



اس ام اس های سنگین معنی دار SMS


حق نداری احساس دیگران رو به بازی بگیری

فقط به خاطر این که هنوز تکلیفت با احساس خودت معلوم نیست !



اس ام اس های سنگین معنی دار SMS



چه در کار ، چه در عشق ، هرگز نگویید

” هنوز وقت است ” یا ” شاید دفعه ی بعد ” !

زیرا مفهومی وجود دارد به نام ” دیر شدن ” !



اس ام اس های سنگین معنی دار SMS


خاص بودن توی مغز اتفاق میفته

 نه توی عکس !



اس ام اس های سنگین معنی دار SMS


تلخ ترین قسمت زندگی اون جاییه آدم به خودش میگه :

چی فکر می کردیم و چی شد !!



اس ام اس های سنگین معنی دار SMS



سیاهی لبهایم از سیگار نیست…!

سیاه پوش هزار حرفه نگفته است…



اس ام اس های سنگین معنی دار SMS


در روزگاری که “سلام” و “خداحافظ” فرقی‌ با هم ندارند

نه ماندن کسی‌ حادثه ست نه رفتنِ کسی‌ فاجعه !


اس ام اس های سنگین معنی دار SMS



سکوت من هیچ گاه نشانه ی رضایتم نبود !

من اگر راضی بودمم ، با شادی برایش می خندیدم !


اس ام اس های سنگین معنی دار SMS



تو مقصری اگر من دیگر ” من سابق ” نیستم !

من را به من نبودن محکوم نکن !

من همانم که درگیر عشقش بودی !

یادت نمی آید ؟!

من همانم !

حتی اگر این روز ها هر دویمان بوی بی تفاوتی بدهیم !


اس ام اس های سنگین معنی دار SMS
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد