جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین جدید SMS


اس ام اس
اس ام اس سنگین جدید SMS


خیلی سخت بود

با بغض نوشتم ولی با خنده خواندی

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس ) تو وبلاگت لینک کن





اس ام اس سنگین جدید SMS

تازگی ها از خواب که بیدار میشوم

 تازه کابوس هایم آغاز میشود



اس ام اس سنگین جدید SMS


دیدی آخر من را لمس کردی ؟

ولی حیف که سنگ قبر من احساس ندارد !



اس ام اس سنگین جدید SMS



خوش به حال فرهاد

که تلخترین خاطره اش شیرین بود !



اس ام اس سنگین جدید SMS


دیروز دست هایش میان دست هایم بود

امروز عکسش و فردا سیگار !



اس ام اس سنگین جدید SMS



خنده هایم شکلاتی شده اند

 ولی زیادی خالصن

تلخ تلخ



اس ام اس سنگین جدید SMS


اینطور نمیشود

باید یک غریق نجات همیشه همراهم باشد

غرق در فکرت شدن اصلا دست خودم نیست



اس ام اس سنگین جدید SMS


گاهی تو

گاهی یاد تو

گاهی هم غم تو

آخر این تو کار مرا تمام می کند !



اس ام اس سنگین جدید SMS


هرچی بیشتر کمتر به عاشقی فکر کنی

کمتر بیشتر اعصابت می ریزه به هم


اس ام اس سنگین جدید SMS
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد