جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین عاشقانه SMS


اس ام اس
اس ام اس سنگین عاشقانه SMS


کاش شبی روزی

جایی بر لبان تو تکرار می شد

نامم !

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس ) تو وبلاگت لینک کن





اس ام اس سنگین عاشقانه SMS


چه زیبا نقش بازی می کنیم

و چه آسان در پشت نقابهایمان پنهان می شویم

حتی خدا هم از آفرینش چنین بازیگرانی در حیرت است



اس ام اس سنگین عاشقانه SMS



خدایا مرا که آفریدی گارانتی هم داشتم ؟

دلم از کار افتاده !



اس ام اس سنگین عاشقانه SMS



چه اشتباه بـزرگیست

 تلخ کردن زندگیمان

برای کسی که در دوری ما

شیرین ترین لحظات زندگیش را سپری میکند



اس ام اس سنگین عاشقانه SMS



آدم ها ثانیه به ثانیه رنگ عوض میکنند

از آدم های یک ساعت دیگر میترسم!

چون درگیر هزاران ثانیه اند

ثانیه هایی که در هرکدام

رنگی دگر به خود میگیرند


اس ام اس سنگین عاشقانه SMS



در کشـتـن ما چـه میـزنـﮯ تـیـغ جـفا …!!

مـارا سـر تـازیـانـه اﮮ  بـس بـاشـد…!



اس ام اس سنگین عاشقانه SMS


ﺑﻪ ﺗﻮ ﻫﺠﻮﻡ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﻧﺪ ﺁﺩﻡﻫﺎ ، ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺐ !

ﺑﺎ ﻫﻤﻪ ی ﺁﻧﭽﻪ ﺩﺭ ﭘﺲ ِ ﺫﻫﻦ ِ ﺗﻮ ، ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺑﺎﻗﯽ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺍﻧﺪ…

ﺁﺩﻡﻫﺎ “ﺗﻤﺎﻡ” ﻧﻤﯽ ﺷﻮﻧﺪ …!



اس ام اس سنگین عاشقانه SMS



انسان ، حرفیست زده می شود

خوانده می شود

ترانه می شود ، به یاد می ماند …

گاهی ناله ایست تنها خاک خوب می فهمدش ….



اس ام اس سنگین عاشقانه SMS



باید قمارباز باشی تا بفهمی فرق است

 بین باختن و بد باختن



اس ام اس سنگین عاشقانه SMS


کوچه ها را بلد شدم

رنگ های چراغ راهنما

جدول ضرب

دیگر در راه هیچ مدرسه ای گم نمیشوم

اما گاهی میان آدم ها گم میشوم

آدم ها را بلد نیستم


اس ام اس سنگین عاشقانه SMS
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد