جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین معنی دار SMS


اس ام اس
اس ام اس سنگین معنی دار SMS


عمریست نشسته ام

پای لرز خربزه هایی که هیچوقت یادم نمی آید

کی خوردمشان ...

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس ) تو وبلاگت لینک کن




اس ام اس سنگین معنی دار SMS


در فنجان خالی میشوم

شبیه عابران خسته

مرا قورت میدهی و من راه قلبت را پیش میگیرم

در قهوه ای که به رگ هایت جاری است!



اس ام اس سنگین معنی دار SMS


وقتی از درد به خود می پیچیدم

همسایه ها گفتند: چقدر قشنگ قر می دهی…

و سالهاست من هنــــــــوز

رقاص پردرد خیابان هایم…



اس ام اس سنگین معنی دار SMS



گاهی وسط یک فکر

گاهی وسط یک خیابان

سردت می کنند

داغت می کنند

رگ خوابت را بلدند

زمینت می زنند…



اس ام اس سنگین معنی دار SMS



حکایت ما آدم ها …

حکایت کفشاییه که اگه جفت نباشند …

هر کدومشون هر چقدر شیک باشند …

هر چقدر هم نو باشند

تا همیشه لنگه به لنگه اند …

کاش خدا وقتی آدم ها رو می آفرید …

جفت هر کس رو باهاش می آفرید …

تا این همه آدمای لنگه به لنگه زیر این سقف ها …

به اجبار، خودشون رو جفت نشون نمی دادند…



اس ام اس سنگین معنی دار SMS


بگذآر سُ _ ک _ و _ تـ قآنون زندگی مَن بآشد…

وَقتی وآژِه هآ دَرد رآ نِمی فَهمند….



اس ام اس سنگین معنی دار SMS



سکوتـــــــــــــ و دیگر هیچ نمی گویم …!

که این بزرگترین اعتراض دل من استـــــــــ به تو

سکوت را دوستـــــــــ دار به خاطر ابهت بی پایانشـــــــ …..



اس ام اس سنگین معنی دار SMS


خدایـــــــــــــا چرا تا زنده ایم

روانمان را شـــــــــاد نمی کنی ؟ !

همیکنه مردیم شادروانمان می کنی ؟ !



اس ام اس سنگین معنی دار SMS


باید خودم را ببرم خانه !

باید ببرم صورتش را بشویم…

ببرم دراز بکشد…

دلداریش بدهم ، که فکر نکند…

بگویم نگران نباش ، میگذرد…

باید خودم را ببرم بخوابد…

“من” خسته است …!



اس ام اس سنگین معنی دار SMS



امشب هنگام خوابیدن با خود قدری فکر کنیم …

امروز چه کرده ایم که فردا لایق زنده ماندن باشیم …


اس ام اس سنگین معنی دار SMS
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد