جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک جدید مرداد 92 SMS Mordad


اس ام اس
پیامک جدید مرداد
92 SMS Mordad


تو شعر و شور باران شمالی

 دل انگیزی  سراپا شور و حالی

به شالیزار قلبم باش باران

که می سوزد دلم از خشکسالی

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس ) تو وبلاگت لینک کن






پیامک جدید مرداد 92 SMS Mordad

نذار که سفره دلت پیش غریبه وا بشه

 این بغض نشکسته باید سهم خود خدا بشه


پیامک جدید مرداد 92 SMS Mordad



همه میگن آسمون آبیه اما میگم قهوه ایه !

چون چشم های تو آسمون منه !



پیامک جدید مرداد 92 SMS Mordad



عمریست که ویران شده ام

 ساکت و سرد و پریشان شده ام

تا تو آیی و مرا دریابی

 من اسیر شب طوفان شده ام . . .



پیامک جدید مرداد 92 SMS Mordad



دوثت دارم رو با (ث) نوشتم تا بدونی ثانیه ها را به امید دیدارت طی میکنم . . .



پیامک جدید مرداد 92 SMS Mordad


به زندانی گفتن از تو تنهاتر کیست ؟

 گفت کسی که دلش زندانی دیگریست  . . .


پیامک جدید مرداد 92 SMS Mordad



باز امشب غزلی کنج دلم زندانی است

 آسمان شب بی حوصله ام طوفانی است

هیچ کس تلخی لبخند مرا درک نکرد

 های های دل دیوانه من پنهانی است . . .



پیامک جدید مرداد 92 SMS Mordad



لای خاطرات تلخم یاد تو همیشه شیرین

تا ابد فکر تو هستم نازنین رفیق دیرین



پیامک جدید مرداد 92 SMS Mordad



زندگی کردن من مردن تدریجی بود

 آنچه جان کند تنم ، عمر حسابش کردم . . .



پیامک جدید مرداد 92 SMS Mordad



ما خانه به دوشان غم سیلاب نداریم . . .



پیامک جدید مرداد 92 SMS Mordad



مصرعی از قلب من ، با مصرعی از قلب تو

 شاه بیتی میشود در دفتر و دیوان عشق . . .



پیامک جدید مرداد 92 SMS Mordad



از درون قلب توست جهان چو دوزخ

دل اگر تیره نباشد همه دنیاست بهشت . . .



پیامک جدید مرداد 92 SMS Mordad


امیدوارم تو اقیانوس خوشبختی جوری غرق بشی

 که هیچ وقت نجات پیدا نکنی . . . !



پیامک جدید مرداد 92 SMS Mordad



گر لایق ما نیست که ما یاد تو باشیم

 بگذار که در سایه ی دیوار تو باشیم . . .




پیامک جدید مرداد 92 SMS Mordad


دیروز میمردند و فراموش میشدند آرام آرام

امروز چه زود از یاد رفته ایم بی آنکه بمیریم



پیامک جدید مرداد 92 SMS Mordad



از تن خشک شاخه ها توقع جوانه نیست

 اسب نفس بریده را طاقت تازیانه نیست . . .



پیامک جدید مرداد 92 SMS Mordad



سلام بر دل هایی که در کلاس انتظار غیبت نکردند . . . !



پیامک جدید مرداد 92 SMS Mordad



در این دنیا که حتی ابر نمیگرید به حال ما

 همه از من گریزانند ، تو هم بگذر از این تنها



پیامک جدید مرداد 92 SMS Mordad



نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار

 چه کنم حرف دگر یاد ندادست استاد . . .




پیامک جدید مرداد 92 SMS Mordad



در این زمانه که شرط حیات نیرنگ است

 دلم برای رفیقان بی ریا تنگ است . . .



پیامک جدید مرداد 92 SMS Mordad



زندگی چیدن سیبی است باید چید و رفت

زندگی تکرار پاییز است باید دید و رفت

زندگی رودی است جاری که هرکه آمد شادمان

کوزه ای پر کرد و رفت . . .



پیامک جدید مرداد 92 SMS Mordad


شعله محبت رو نکنه خاموش کنی

دوریم عادت بشه من رو فراموش کنی . . .



پیامک جدید مرداد 92 SMS Mordad




با تو بازم اگه باشم وحشت از مردن ندارم

لحظه هام پر میشه از تو وقت غم خوردن ندارم



پیامک جدید مرداد 92 SMS Mordad


دلم ز نازکی خود شکست در غم عشق

 وگرنه از تو نیاید که دل شکن باشی


پیامک جدید مرداد 92 SMS Mordad
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد