جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید مرداد 92 New SMS Mordad


اس ام اس
اس ام اس جدید مرداد 92 New SMS Mordad


کنار چشمه ای بودیم در خواب

تو بـا جامی ربـودی ماه از آب

چو نوشیدیم از آن جـام گـــوارا

تو نیلوفر شدی من اشک مهتاب

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس ) تو وبلاگت لینک کن




اس ام اس جدید مرداد 92 New SMS Mordad


خیالت راحت ، دیگر اشکی نیست که به بالینت بریزد و احساس را شکوفا کند

تنها بغضیست که فرو رفتنش حسرت در چشمانم می تازد . . .



اس ام اس جدید مرداد 92 New SMS Mordad



گل نیست چنین سرکش و رعنا که توئی

 مه نیست بدین گونه فریبا که توئی

غم بر سر غم ریخته آنجا که منم

 دل بر سر دل ریخته آنجا که توئی . . .



اس ام اس جدید مرداد 92 New SMS Mordad



حال ما بی آن مه زیبا مپرس

 آنچه رفت از عشق او بر ما مپرس



اس ام اس جدید مرداد 92 New SMS Mordad



سر ارادت ما و آستان حضرت دوست

 که هرچه بر سر ما می رود ارادت اوست

نظیر دوست ندیدم اگرچه از مه و مهر

نهادم آیینه ها در مقابل رخ دوست



اس ام اس جدید مرداد 92 New SMS Mordad



هر چند پیر و خسته و ناتوان شدم

 هر که یاد روی تو کردم جوان شدم



اس ام اس جدید مرداد 92 New SMS Mordad



بوسه یعنی لذت دلدادگی

 لذت از شب لذت از دیوانگی

بوسه آغازی برای ما شدن 

 لحظه ای با دلبری تنها شدن

بوسه آتش می زند بر جسم و جان

 بوسه یعنی عشق من با من بمان



اس ام اس جدید مرداد 92 New SMS Mordad



شوقی، که چو گل دل شکفاند، عشق است

 ذهنی، که رموز عشق داند، عشق است

مهری، که تو را از تو رهاند، عشق است

 لطفی، که تو را بدو رساند، عشق است



اس ام اس جدید مرداد 92 New SMS Mordad



از خود خانه و کاشانه ای ندارم

 اما در عمق آرزوی من این است

که در دل تو خانه ای داشته باشم

به مساحت یک قلب


اس ام اس جدید مرداد 92 New SMS Mordad



شبی پر کن از بوسه ها ساغرم

 به نرمی بیا همچو جان در برم

تنم را بسوزان در آغوش خوش

 که فردا نیابند خاکسترم . . .



اس ام اس جدید مرداد 92 New SMS Mordad



عشق از من و نگاه تو تشکیل می شود

گاهی تمام من به تو تبدیل می شود . . .



اس ام اس جدید مرداد 92 New SMS Mordad



چو ماه از کام ظلمت ها دمیدی

 جهانی عشق در من آفریدی

دریغا، با غروب نابهنگام

 مرا در دام ظلمت ها کشیدی . . .



اس ام اس جدید مرداد 92 New SMS Mordad



مگه من به تو اجازه دادم که بازم رفتی اون بالا ، هان !؟

بیا پایین ، زود باش ، آخه تو فقط ماه منی !



اس ام اس جدید مرداد 92 New SMS Mordad


دیروز اومده بود دیدنم ، با یه شاخه گل سرخ و همون لبخندی که همیشه آرزوش رو داشتم

گریه کرد و گفت دلش برام تنگ شده ، ولی من فقط نگاش کردم ،

وقتی رفت سنگ قبرم از اشکاش خیس شده بود . . .



اس ام اس جدید مرداد 92 New SMS Mordad



دیروز تمام خاطرات با تو بودن را دور ریختم

 امروز هر چه می گردم خودم را پیدا نمی کنم . . .



اس ام اس جدید مرداد 92 New SMS Mordad




بغض کن اما نبار، خشک شو اما نریز ، دیر کن اما بیا . . .



اس ام اس جدید مرداد 92 New SMS Mordad



این اس ام اس رو واست فرستادم و الان خوشحالم ، چون می دونم اسمم روی صفحه

گوشیت افتاده ، حداقل یک ثانیه بهم فکر کردی و این یک ثانیه برای من یک دنیاست . . .


اس ام اس جدید مرداد 92 New SMS Mordad



تو مرا فریاد کن ای هم نفس 

 این منم آواره ی فریاد تو

این فضا با بوی تو آغشته است 

 آسمانم پر شده از یاد تو  . . .



اس ام اس جدید مرداد 92 New SMS Mordad



هر که دیوانه نشد از عشق تو عاقل نیست 

 آنکه نشناخت تو را معرفتش کامل نیست  . . .



اس ام اس جدید مرداد 92 New SMS Mordad


از دیار آشنایی پا کشیدن مشکل است

  از تو ای آرام جانم دل بریدن مشکل است . . .



اس ام اس جدید مرداد 92 New SMS Mordad


این را بدان اگر در قلبی جای گرفتی و عاطفه ای را به بازی عشق در آوردی

تا ابد در قلبی که دوستت دارد زنده خواهی ماند  . . .



اس ام اس جدید مرداد 92 New SMS Mordad



همه بغض من تقدیم غرور نازنینت باد

 غروری که لذت دریا را به چشمانت حرام کرد . . .



اس ام اس جدید مرداد 92 New SMS Mordad



گل بودم در ایام جوانی ، جوان بودم نکردم زندگانی . . .



اس ام اس جدید مرداد 92 New SMS Mordad



بر درت می آمدم هر شب مرا وا میزدی

  گفتمت نا مهربانی دم ز حاشا میزدی

دیدمت یک شب به دریا خیره بودی تا به سحر

 کاش دریای تو بودم دل به دریا میزدی


اس ام اس جدید مرداد 92 New SMS Mordad
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد