جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس مرداد 92 SMS Mordad


اس ام اس
اس ام اس مرداد 92
SMS Mordad


از غمت اشک نریزم تو بگو پس چه کنم

 آتش قلب خود را با چه خاموش کنم

مطمئن باش که مهرت نرود از دل من

 مگر آن روز که در خاک شود منزل من

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس ) تو وبلاگت لینک کن





اس ام اس مرداد 92 SMS Mordad

عشق دیگر از شفقت بر کنار افتاده است

 هرچه عاشق زارتر معشوق از او بیزارتر



اس ام اس مرداد 92 SMS Mordad



من نه آنه بودم که آسان رفتم اندر دام عشق

آفرین بر فرط استادی آن صیاد باد



اس ام اس مرداد 92 SMS Mordad


تو دریا بودی و من قایقی خرد

 که هرجا خواست امواجت مرا برد

دلم پارو زن بیچاره ای بود

که در امواج عشقت یک شبی مرد



اس ام اس مرداد 92 SMS Mordad



دیدار شما آرزوی ماست !

روابط عمومی چشمان بی قرار !



اس ام اس مرداد 92 SMS Mordad



در دلی ، هر چند دوری ار نظر

خوش تر آن روزی که باز آیی ز در

با تو ما را خوش ترین دیدار باد

هر کجا هستی خدایت یار باد



اس ام اس مرداد 92 SMS Mordad



تقدیم به کسی که کنارم نیست

 ولی حس بودنش به من شوق زیستن میدهد



اس ام اس مرداد 92 SMS Mordad



یکباره بهانه ای به سر خواهم کرد

 تن پوش غم از قلب به در خواهم کرد

بر شوق رسیدن تو دل خواهم داد

 هم دوش هوای تو سفر خواهم کرد



اس ام اس مرداد 92 SMS Mordad



روی باغ شانه هایت هر وقت اندوهی نشست

 در حمل بار غصه ات با شوق شرکت میکنم



اس ام اس مرداد 92 SMS Mordad



وقتی قلبت کوه آتشفشان است

چگونه انتظار داری در دستانت گل بروید ؟



اس ام اس مرداد 92 SMS Mordad



ای یادگار لحظه های زیبا

به احترام تمام زیبائی های دنیا فراموشت نمیکنم



اس ام اس مرداد 92 SMS Mordad



به لبخندی مرا از غم رها کن

 مرا از بی کسی هایم جدا کن

اگر مردن سزای عاشقان است

 برای مردنم هر شب دعا کن


اس ام اس مرداد 92 SMS Mordad



عشق یعنی سکوت دو نگاه

خنده ات از عشق لبریز ، اما بی صدا



اس ام اس مرداد 92 SMS Mordad



یاد بادا که دلم مشتاق دیدار تو بود

 روز و شب در طلب و هر لحظه بیدار تو بود

دیدگانم را چه دانی که دگر سوئی نیست

به فدایت ، که آن هم گرفتار تو بود



اس ام اس مرداد 92 SMS Mordad



خداوندا تو گفتی که در قلب شکسته خانه داری

 شکسته قلب من ، جانا به عهد خود وفا کن



اس ام اس مرداد 92 SMS Mordad



سوگند به زیبائی چشم هایت و یه ریزش

 همیشگی اشکهایم که من به خیال تو بودن

نیز قانعم ، خیالت را از من نگیر که خیالت

مهربان ترین تصویر جهان است



اس ام اس مرداد 92 SMS Mordad



دل من در طلب روی تو ای مونس جان

خاک راهیست که در دست نسیم افتاده است



اس ام اس مرداد 92 SMS Mordad



تو طراوت بهاران ، تو سخاوت زمینی

در کرانه های قلبم ، بهترین ، تو بهترینی



اس ام اس مرداد 92 SMS Mordad



ای کاش گذر زمان در دستم بود

 تا لحظه های با تو بودن را آنقدر طولانی میکردم

که برای بی تو بودنم وقتی نمیماند



اس ام اس مرداد 92 SMS Mordad



غربت آن است که بدانند کجایی نگیرند خبرت

 دوست آن است که ندانند کجایی بگیرند خبرت



اس ام اس مرداد 92 SMS Mordad



دوست شایسته مثل عطر فروشه

 اگه چیزی از عطرش بهت نده ، بوی عطرش بهت میرسه



اس ام اس مرداد 92 SMS Mordad



دل های پاک خطا نمیکنند ، سادگی میکنند

و امروز سادگی ، پاک ترین خطای دنیاست



اس ام اس مرداد 92 SMS Mordad



آنکه میگفت منم بهر تو غم خوار ترین

 چه دل آزار ترین شد ، چه دل آزار ترین



اس ام اس مرداد 92 SMS Mordad



آتش زدی به تار و پودم ای عشق

 بر هستی و بر بود و نبودم ای عشق

سر خورده و بی چاره و خوارم کردی

من با تو مگر چه کرده بودم ای عشق ؟



اس ام اس مرداد 92 SMS Mordad


تو ای زیبا ترین نیلوفر من

بخوان غم را تو از چشمان خیسم

بدان این روی زرد از دوری توست

 که سر بیرون زد از خاکستر من



اس ام اس مرداد 92 SMS Mordad



دوباره فال حافظ میگیرم ، دوباره توی فالمی

همیشه در خیالتم ، اگر چه بی خیالمی



اس ام اس مرداد 92 SMS Mordad



برای آمدنت انتظار کافی نیست

دعا و اشک و دل بی قرار کافی نیست

خودت دعا بکن ای نازنین که برگردی

دعای این همه شب زنده دار کافی نیست



اس ام اس مرداد 92 SMS Mordad



ة  ة

مشتاق دیدارت شده بودم ، چشامو فرستادم تا ببینمت !



اس ام اس مرداد 92 SMS Mordad



اگه یه پاک کن جادوئی داشتی

 کدوم یکی از خصوصیات منو پاک میکردی !!؟



اس ام اس مرداد 92 SMS Mordad



نمیدانم پس از مرگم که آید بر مزار من که بنشیند به سوگ من

سیاه چشمی سیاه بر تن کند یا نه ، ترا سوگند به جان دلبرت سوگند

مرا هم یاد کن آن شب که من در زیر خاک سرد تنهایم



اس ام اس مرداد 92 SMS Mordad

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد