جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس قلب عاشقانه مرداد 92


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس قلب عاشقانه مرداد 92


قلب تو با قلب من آکنده است

 دوستی من و تو تا ابد پاینده است

نوشتم پیامی با شوق خنده

 که باشی با خبر از حال بنده

نوشتم این پیام از دل برایت

 جوابش را بده جانم فدایت

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس ) تو وبلاگت لینک کن




اس ام اس قلب عاشقانه مرداد 92


عشق یعنی پاک ماندن بسیار

 آب ماندن در مسیر انجماد

در حقیقت عشق یعنی سادگی

در کمال برتری ، افتادگی



اس ام اس قلب عاشقانه مرداد 92



برای به تو رسیدن دنبال باد دویدم

 آبی نبود تو راهم ، اما سراب میدیدم



اس ام اس قلب عاشقانه مرداد 92

گر یمنی چو با منی پیش منی

 گر پیش منی چو با منی در یمنی !

من با چنانم ای نگار یمنی

 خود در عجبم ، که من توام یا تو منی!



اس ام اس قلب عاشقانه مرداد 92



غروب است و دلم از غم گرفته

دلم از دوریت ماتم گرفته

برای قلب من خورشیدی اما

 مرا قلب تو دست کم گرفته



اس ام اس قلب عاشقانه مرداد 92



فرقی نمیکنه من اول اومدم یا تو

 مهم اینه که کی تا آخرش میمونه



اس ام اس قلب عاشقانه مرداد 92



در ره عشق که از سیل بلا نیست گذار

 کرده ام خاطر خود را به تمنای تو خوش



اس ام اس قلب عاشقانه مرداد 92


دلت آینه ایثار عشق است

 نگاهت معنی بیدار عشق است

تو در آبادب دل خانه داری

تو را دیدن همان دیدار عشق است



اس ام اس قلب عاشقانه مرداد 92



میخوام که عاشقت بشم ، گل شقایقت بشم

دلم واست تنگ شده بود ، گفتم مزاحمت بشم !



اس ام اس قلب عاشقانه مرداد 92



اونی که عاشقش بودم از دست دادمش

 حالا اونی که منو داره دوستش دارم . . .



اس ام اس قلب عاشقانه مرداد 92



سر سبزترین بهار تقدیم تو باد

 اواز خوش هزار نغمه تقدیم تو باد

پرسوزترین گدازه از عشق بگیر

یادت نرود اجازه از عشق بگیر . . .



اس ام اس قلب عاشقانه مرداد 92


چه سخت اس در جمع بودن

  ولی در گوشه ای تنها نشستن

به چشم دیگران چون کوه بودن

 ولی در خود به آرامی شکستن


اس ام اس قلب عاشقانه مرداد 92




در ره منزل لیلی که خطرهاست در آن

 شرط اول قدم آن است که مجنون باشی



اس ام اس قلب عاشقانه مرداد 92



تنهاییم را با تو قسمت میکنم ، سهم کمی نیست

گسترده تر از عالم تنهایی من عالمی نیست




اس ام اس قلب عاشقانه مرداد 92



دوستت دارم نه در هوس

دوستت دارم نه در قفس

دوستت دارم تا آخرین نفس


اس ام اس قلب عاشقانه مرداد 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد