جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عشق و گریه مرداد 92


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عشق و گریه مرداد 92


عشق آدما به هم ، قصه خنده داریه

 اولش قشنگ و بعدش همه گریه زاریه

وقتی عشق ها همه از دم مثل هم تموم میشن

 چرا باز باید شروع کرد ، آخه این چه کاریه ؟

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس ) تو وبلاگت لینک کن





اس ام اس عشق و گریه مرداد 92


می بخشم کسانی را که هر چه خواستند با من ، با دلم ، با احساسم کردند

و مرا در دور دست خودم تنها گذاردند و من امروز به پایان خودم نزدیکم ،

پروردگارا. به من بیاموز در این فرصت حیاتم آهی نکشم برای کسانی که دلم را شکستند



اس ام اس عشق و گریه مرداد 92


یاد آن دوران همیشه خوش باد

 نمیدانم چرا مرا بردی از یاد

الان هرجا هستی با هرکه هستی

 آرزو دارم که همیشه باشی شاد


اس ام اس عشق و گریه مرداد 92



آدما عادت دارن از هم دیگه بت بسازن

 راه صد ساله رو یک ساعته چهار نعل بتازن

وقتی که قدیمی شد ، بگن دیگه خسته شدن

 بگن این کهنه شده ، به اون یکی دل ببازن



اس ام اس عشق و گریه مرداد 92



همیشه آتش عشق را اشک خاموش می کند

چه راحت معشوق عاشقش را فراموش می کند



اس ام اس عشق و گریه مرداد 92


به لبهایم مزن قفل خاموشی که در دل قصه ای نا گفته دارم

ز پایم باز کن این بند گران را که از این سودا دلی آشفته دارم


اس ام اس عشق و گریه مرداد 92



جان از سحره خسته ای دارم

دل از غم شکسته ای دارم

بی تو جان رسید به لب

دریاب کز غمت جان خسته ای دارم



اس ام اس عشق و گریه مرداد 92



تب  وتابی داره باتو بودن ای  حبیب

 قلب  خود را قربانی نمودن  ای  طبیب

در رهت جانی را ستودن ای  شکیب

 عاشق را معشوق بودن  ای  رقیب



اس ام اس عشق و گریه مرداد 92



من دل به کسی جز تو  به آسان ندهم

چیـزی که گران خریدم ارزان ندهم

صد جان بدهم در آرزوی ِ دل ِ خویش

 وان دل که تو را خواست به صد جان ندهم



اس ام اس عشق و گریه مرداد 92



اگر بودی دلم رسوا نمی شد

 دوباره چشم من دریا نمی شد

اگر بودی نگاه بی پناهم

 میان مردمان تنها نمی شد


اس ام اس عشق و گریه مرداد 92



دوستت دارم دانم که تویی دشمن جانم

از چه با دشمن جانم شده ام دوست ندانم



اس ام اس عشق و گریه مرداد 92



گل لاله ، گل نرگس ، گل پونه ، گل یاس

 اینا همه تقدیم به کسی که خودش سالار گلهاست



اس ام اس عشق و گریه مرداد 92



میان عابران تنهاتر از من هیچ کس نیست

 کسى اینجا به فکر این غریبه در قفس نیست

دلم امشب براى خنده هایت تنگ تنگست

 فقط در دستهاى گرم تو مردن قشنگست



اس ام اس عشق و گریه مرداد 92


گرچه دوری ز برم همسفر جان منی

 قطره اشکی در دیده ی گریان منی

این مپندار که یادت برود از نظرم

 خاطرت جمع که در قلب پریشان منی



اس ام اس عشق و گریه مرداد 92



یکی پیدا نمیشه تو رو واسه خودت بخواد

 واسه چشم و ابروته هرکی که دنبالت میاد

به خدا دروغ میگه و قتی میگه عاشقانه

 به خدا دروغ میگه که حز تو چیزی نمیخواد

به خدا دروغ میگه ، به خدا دورغ میگه


اس ام اس عشق و گریه مرداد 92



به گوشت میرسه روزی ، که بعد از تو چی شد حالم

چه جوری گریه میکردم ، که از تو دست بردارم

نشد گریه کنم پیشت ، نخواستم بچه رفتارم

نخواستم بفهمی تو ، که من طاقت نمیارم

دلم واسه خودم می سوخت ، برای قلب درگیرم

یه روز تو خنده هات گفتی ، تو میمونی و من میرم

سرم رو گرم میکردم ، که از یادم بره این غم

ولی بازم شبا تا صبح ، تو رو تو خواب میدیدم


اس ام اس عشق و گریه مرداد 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد