جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس احساسی ویژه مرداد 92


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس احساسی ویژه مرداد 92


در میان دستهایت عشق پیدا می شود

زیر باران نگاهت نسترن وا می شود

با عبور واژه از گوشه لب های تو

 مهربانی های قلب تو خوب معنا می شود

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس ) تو وبلاگت لینک کن




اس ام اس احساسی ویژه مرداد 92


من ناخدای عشقم ، طوفان حریف من نیست

 من عاشق تو هستم مجنون رقیب من نیست



اس ام اس احساسی ویژه مرداد 92



زیباترین گل ها را برای زیبایی زندگیت و کوتاهی

عمرشان را برای غم هایت آرزو مندم



اس ام اس احساسی ویژه مرداد 92


گناه من نیست که بعد از تو ، او آمد

 تقصیر قوانین دستوری است !



اس ام اس احساسی ویژه مرداد 92



بهار آمد که من شیدا بگردم

 چو ماهی بر لب دریا بگردم

پلنگ در کوه و اهو در بیابان

 همه جفتند و من تنها بگردم !



اس ام اس احساسی ویژه مرداد 92



آنچنان کز برگ گل عطر گلاب آید برون

 تا که نامت میبرم از دیده آب آید برون



اس ام اس احساسی ویژه مرداد 92


تا کور نگشته دیدگانم تو بیا

 تا مور نخورده استخوانم تو بیا

گر آمدی و ندیدی از من چیزی

 از بهر تماشای مزارم تو بیا



اس ام اس احساسی ویژه مرداد 92



تقدیم به چشم هایی که در راه ماندند

و دل هایی که آنها را ندیدند

تقدیم به اشک هایی که غرورشان شکست

 و عهدی که هیچکس با آنها نبست



اس ام اس احساسی ویژه مرداد 92


ز غمت پیر شدم زوق شکفتن ندارم

بخدا دوست دارم جرات گفتن ندارم !



اس ام اس احساسی ویژه مرداد 92



تقصیر هیچکس دیگه نیست ، قصه ما تموم شده

حیف همه خاطره ها ، به پای کی حروم شده



اس ام اس احساسی ویژه مرداد 92



دلم ز نازکی خود شکست در غم عشق

 وگرنه از تو نیاید که دل شکن باشی



اس ام اس احساسی ویژه مرداد 92



زیبا ترین آغاز را با تو تجربه کردم

پس تا زیباترین پایان با تو می مانم



اس ام اس احساسی ویژه مرداد 92


 کاش دوست داشتن فرستادنی بود

تا از راه دور تقدیمت می کردم  !



اس ام اس احساسی ویژه مرداد 92



شب قراریست که ستاره برای بوسیدن ماه می گذارد

و چه زیباست شرم زمین که خودش را به خواب می زند


اس ام اس احساسی ویژه مرداد 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد