جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک عشق مخصوص مرداد 92


اس ام اس عاشقانه
پیامک عشق مخصوص مرداد 92


عشق یعنی همچو من شیدا شدن

عشق یعنی قطره در دریا شدن

عشق یعنی دیده بر در دوختن

عشق یعنی در فراغش سوختن

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس ) تو وبلاگت لینک کن




پیامک عشق مخصوص مرداد 92


بچه که بودیم ،  بچه بودیم

بزرگ که شدیم ،  بزرگ که نشدیم هیچ دیگه همون بچه هم نیستیم

برای عشق پاک بچه گی ها دلم تنگ است



پیامک عشق مخصوص مرداد 92



الهی قلب غم آتش بگیرد

 سیاهی دق کند ماتم بمیرد

الهی تا رفیق هست و زمان هست

 کسی یاد تو را از من نگیرد



پیامک عشق مخصوص مرداد 92





اگرچه نازنینان را وفا نیست

 گلستانی جو باغ آشنا نیست

اگر بر چرخ هفتم پا گذارم

 دلم یک لحظه از یادت جدا نیست



پیامک عشق مخصوص مرداد 92



سال ها بگذشته از میلاد من

 کو یکی مردانه باشد یاد من



پیامک عشق مخصوص مرداد 92



منو یک تنهایی و یک شمع روشن

خدایا نکند باد بیاید . . .



پیامک عشق مخصوص مرداد 92



برام بمون ، بهونه باش برای دل سپردن

 نزار که آروم بشه یه روزی بی تو مردن



پیامک عشق مخصوص مرداد 92



گر تو را از ابلهی کردم رها ، بر من ببخش

بر سر عشق ، نه بر مهر و رفا ، بر من ببخش



پیامک عشق مخصوص مرداد 92



راستی ثانیه ها نامردند

 گفته بودند که بر می گردند

بر نگشتند و پس از رفتنشان

بی جهت عقربه ها می گردند



پیامک عشق مخصوص مرداد 92




عشق یا جان گیرد یا افسرده کند

 گل باشی روزی تو را پژمرده کند

چه خوش باد گر به عشقت برسی

بدان گر نرسی خاطرت آزرده کند



پیامک عشق مخصوص مرداد 92



هیچکس هرگز نمی داند چه سازی می زند فردا

 چه می دانی تو از دیروز چه می دانم من از فردا

همین یک لحظه را دریاب که فردا می شوی تنها




پیامک عشق مخصوص مرداد 92


فردا که باز هم خورشید طلوع کند

 باز من مثل همیشه ، استوارتر ، محکم تر

امیدوارانه تر ، چشم به راهت خواهم ماند ، خواهم ماند



پیامک عشق مخصوص مرداد 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد