جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عشقولانه مرداد 92


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عشقولانه مرداد 92


این همه رنجی که دنیا بر سر ما می کند

غیر ما هر که باشد ترک دنیا می کند

بارها گفتم که فردا ترک دنیا می کنم

چون به یاد تو می افتم امروز و فردا می کنم

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس ) تو وبلاگت لینک کن




اس ام اس عشقولانه مرداد 92


عربی که بلدی !؟

” ینم بلق  رد هشیمه  “

بلد نیستی از آخر بخون !



اس ام اس عشقولانه مرداد 92



می شود ای دوست آیا آن نگاهت را خرید ؟

 یا برای آسمان ها روی ماهت را خرید؟

من دلم لبریز از آشوب و زنگار رو غم است

می شود آیینه وش یه لحظه آهت را خرید؟



اس ام اس عشقولانه مرداد 92



یه طرح از چشمات بفرست

یه آهو اینجاست میخوام روشو کم کنم !



اس ام اس عشقولانه مرداد 92



چراغ دوستی تو در قلب من روشنه

حتی در ساعات اوج مصرف !



اس ام اس عشقولانه مرداد 92



به اندازه دیوونه های دیونه خونه

دیوونه وار دیوونتم دیوونه !



اس ام اس عشقولانه مرداد 92



میدونی چقدر دوستت دارم ؟

۱دونه !

ولی مردونه !



اس ام اس عشقولانه مرداد 92



مثل آسمون که تنها امیدش چند تا ستاره ست

دیدن تو واسم عمر دوبارست



اس ام اس عشقولانه مرداد 92



برای من مهم نیست که وقتی کسی تنهاست به فکر من باشه

برای من این مهمه که وقتی اطرافش شلوغه

قلبش به خاطر من می تپه



اس ام اس عشقولانه مرداد 92



ای کاش که از حال دل من خبرت بود

 ای کاش دمی ار سر کویم گذرت بود

من مرغ اسیرم که ندارم پر پرواز

 ای کاش که کاشانه من زیر پرت بود



اس ام اس عشقولانه مرداد 92


میدونی چرا ستاره ها به هم چشمک میزنن ؟

میخوان به ما بفمونن تو سکوت و فاصله هم میشه گفت

دوست دارم


اس ام اس عشقولانه مرداد 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد