جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس رمانتیک مرداد 92


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس رمانتیک مرداد 92


مست عشقم مست شوقم مست دوست

مست معشوقی که دنیا دست اوست

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس ) تو وبلاگت لینک کن





اس ام اس رمانتیک مرداد 92


تو پی کدوم ستاره پشت ابرا خونه کردی

رفتی و چیزی نگفتی گریه ام رو بهونه کردی

من سوال ساده تو ،  تو جواب مشکل من

 رد پای رقتن تو ، روی صحرای دل من




اس ام اس رمانتیک مرداد 92



باد باشی خاکتم ، درخت باشی برگتم

دریا باشی آبتم ، هرجا باشی یادتم



اس ام اس رمانتیک مرداد 92



پیزی بلد نیستم که تو رو دلداری بدم

خدا به موقع میرسه

فقط به این معتقد هستم



اس ام اس رمانتیک مرداد 92



آمدم تا مست و مدهوشت کنم اما نشد

 عاشقانه تکیه بر دوشت کنم اما نشد

آمدم تا از سر دلتنگی ام گریه تلخی در آغوشت کنم اما نشد

نازنینم یاد تو هرگز نرفت از خاطرم سعی کردم فراموشت کنم اما نشد



اس ام اس رمانتیک مرداد 92



اگر می دانی در این جهان کسی هست که با دیدنش رنگ رخسارت تغییر می کند

و صدای قلبت ابرویت را به تاراج میبرد مهم نیست که او مال تو باشد

مهم اینست که فقط باشد ، زندگی کند ، لذت ببرد و نفس بکشد



اس ام اس رمانتیک مرداد 92



آنکه خود مرحم قلب خرامان تو بود

 بین که اینک خود نیاز مرحم است



اس ام اس رمانتیک مرداد 92



میدونم یه روز می فهمی ، روزی که دنیا رو گشتی

من چه جوری تو رو خواستم ، تو چه جور ازم گذشتی



اس ام اس رمانتیک مرداد 92


گریه نشانه ی ضعف نیست

 گاهی نشانه ی یک بخشش است

گاهی یک فداکاری ، گاهی یک ظلم

 گاهی هم نمایانگر عظمت یک عشق




اس ام اس رمانتیک مرداد 92




هیچ کس خوشحال زاده نمی شود

اما همه با توانایی آفریدن خوشحالی به دنیا می آیند

بنابراین امروز با درخشش شیرین ترین لبخندت همه را خوشحال کن




اس ام اس رمانتیک مرداد 92



واسه تسکین دلم میگم میاد

ای دل شکسته غصه نخور زیاد زیاد


اس ام اس رمانتیک مرداد 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد