جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه جدید 92


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه جدید 92


تو را در عین دوری دوست دارم ٬ تو را با این صبوری دوست دارم

گل نرگس ٬ گل جاوید ایام ٬ تو را صد سال نوری دوست دارم . . .

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس ) تو وبلاگت لینک کن








اس ام اس عاشقانه جدید 92


عشق را رنگ آبی زدم، دوست داشتن را قرمز، نامردی را سیاه، دروغ را سفید،

ولی نمی دانم چرا به تو که میرسم نمی دانم مهربانی چه رنگی است . . .؟



اس ام اس عاشقانه جدید 92



نمیدانم با آنکه میدانم از آن من نخواهی بود

ولی با تار و پود جان برایت خانه میسازم . . .


اس ام اس عاشقانه جدید 92



مهربونیات زیاده که هنوز خوب و صبوری

 مثل یک حس قشنگی حتی وقتی خیلی دوری . . .



اس ام اس عاشقانه جدید 92



مسیج اورژانسى:همین آلان که دارى مسج مى خونى

خودت روماچ کن، دلتنگت شدم!!



اس ام اس عاشقانه جدید 92



آموخته ام … که گاهی تمام چیزهایی که یک نفر می خواهد،

فقط دستی است برای گرفتن دست او، و قلبی است برای فهمیدن وی . . .



اس ام اس عاشقانه جدید 92


دعا میکنم غرق باران شوی

 چو بوی خوش یاس و ریحان شوی

دعا میکنم در زمستان عشق

 بهاری ترین فصل ایمان شوی

ادامه در لینک زیر


اس ام اس عاشقانه جدید 92



وصیت کردم بعد مرگم قلبمو اهدا کنن

اما گفتن اجازه صاحبش لازمه .

اجازه میدی !؟



اس ام اس عاشقانه جدید 92



تنها یک راه به سوی بهشت وجود دارد که در زمین ، آن را عشق می نامند . . .



اس ام اس عاشقانه جدید 92



قرارمون این نبود ، قرار بود برای برقراری یکدیگر بکوشیم

نه برای بی قراری ، حالا که از من دوری بدجوری بی قرارتم . . .



اس ام اس عاشقانه جدید 92



عاشقتم تو این دو روز خوب و بد

 با من بمون ، باهات بمونم تا ابد . . .



اس ام اس عاشقانه جدید 92



مست عشقم مست شوقم مست دوست

 مست معشوقی که دنیا دست اوست . . .


اس ام اس عاشقانه جدید 92




روز محشر عاشقان را قیامت کار نیست

 کار عشق جز تماشای وصال یار نیست . . .



اس ام اس عاشقانه جدید 92


ما ز یاران چشم یاری داشتیم

هندوانه کاشتیم اما کدو برداشتیم !


اس ام اس عاشقانه جدید 92



امروز رفتم برات یه ساعت بخرم ولی هرچی گشتم

هیچ ساعتی به قشنگیه اون ساعتی که دیدمت پیدا نکردم !



اس ام اس عاشقانه جدید 92



گاه برای ساختن باید ویران کرد ، گاه برای داشتن باید گذشت

و گاه در اوج تمنا باید نخواست . . .


اس ام اس عاشقانه جدید 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد