جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

فک و فامیله داریم 92

اس ام اس
فک و فامیله داریم 92


داداشم اومد خونه دست کرد تو جیبش دید گوشیش نیست

کیفشو گشت بازم پیدا نکرد ؛ گفت هزارتا صلوات نذر میکنم گوشیم پیدا بشه …

خلاصه برگشت تو مسیری که اومده بود آخر سر رفته تو مغازه دیده اونجاست …

برگشته خونه ، گفتم صلواتا رو بفرست !

گفت : نه اگه گم شده بود میفرستادم ، اینو جا گذاشته بودم !

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس ) تو وبلاگت لینک کن







فک و فامیله داریم 92


سرما خوردم صدام گرفته و کلفت شده

تا حرف میزنم بابام میزنه شبکه ی راز بقا

و میگه تو حرف بزن احساس سینما ۳بعدی بهم دست بده !



فک و فامیله داریم 92



داداشم رفته سربازی

وقتی رفته بوده معرفی ازش پرسیدن مشکل قضایی ندارین ؟

 گفته نه به اون صورت ولی هرچی میخورم سیر نمیشم …



فک و فامیله داریم 92



سر سفره بودیم که صدای یه کامیون اومد

 یهو دیدیم مامانم زد زیر گریه و با هق هق گفت :

شماها هیچوقت منو حمایت نکردین

 من میخواستم پایه یک بگیرم …

آخه مادر من شما یازده سال طول کشید تا پایه ۲ گرفتی

 من توی ماشین آموزشگاه بزرگ شدم !



فک و فامیله داریم 92



مامانم تازه از خونه خالم رسیده زنگ زده ازش تشکر کنه

 الان ۴۵دیقس دارن صحبت میکنن …

خو مادرم حرفاتو میزدی بعد میومدی دیگه !

جالب اینجاس میگه اونجا هوا چطوره ؟



فک و فامیله داریم 92

مامانم وقتی از دستم عصبی میشه میگه :

به خدا اگه باهات بیام خواستگاری به دختره میگم چه خری هستی !

دوستان برید کنار یوقت توی عشق و محبت دفن نشید …



فک و فامیله داریم 92



ما تا بیست سالگی از تاریکی میترسیدیم

بعد برادرزاده ی ۷ساله م توی تاریکی نشسته

 بهش میگم تو تاریکی چیکار میکنی ؟

میگه دارم با روحِ اجسام ارتباط برقرار میکنم !



فک و فامیله داریم 92



پریشب به بابام گفتم خواب دیدم زلزله اومده

 فردا ظهرش زاهدان زلزله اومد

 بهش میگم میبینی ؟؟؟

 بهم الهام شده بوداااا …

میگه خب بعضی از جانوران این ویژگی هارو دارن !

من برم زنگ بزنم آتشنشانی شاید خبری از پدر و مادرم داشته باشن !




فک و فامیله داریم 92

به پسرعمم میگم واسه کنکور درس خوندی ؟

میگه کنکور مگه ساعت ۸ نیست ؟

میگم چرا !!!

میگه خب ساعت ۵ پا میشم میخونم دیگه …



فک و فامیله داریم 92



مامان بزرگه دخترخاله م اومده خونمون رفته دستشویی

وقتی اومده بیرون برگشته به من میگه : مادرجان چه توالت دلبازی !

 سفیدبخت بشی الهی …



فک و فامیله داریم 92



یکی از بچه های فامیل که ۵سالشه اومده به مامانش میگه

از بازیهای مسخره تبلت خسته شدم یه چیز پیشرفته تر میخوام …

ما بچه بودیم کاغذ میجویدیم میزاشتیم

 تو لوله خودکار پرت میکردیم طرف تخته سیاه …



فک و فامیله داریم 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد