جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

تنهایی آدم ها به عمق دریاست


اس ام اس عاشقانه
تنهایی آدم ها به عمق دریاست


اگر روزی مقدر شد که با اشکت وضو سازم

 خدا داند که با چشمت هزاران قبله می سازم

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس عاشقانه ) تو وبلاگت لینک کن






تنهایی آدم ها به عمق دریاست


از عشق تو من جوجه خروسم

قدقد بکنی لپتو میبوسم !



تنهایی آدم ها به عمق دریاست



با اینکه سیم کارتمون اعتباریه ولی معرفتمون دائمیه !



تنهایی آدم ها به عمق دریاست


مهربانی تزئین لحظه هاست

برای مهربانیت جوابی جز دوست داشتن ندارم . . .



تنهایی آدم ها به عمق دریاست



خدایا وقتی ازم گرفتی و بهم بخشیدی ، فهمیدم که

معادله زندگی ، نه غصه خوردن برای نداشته هاست

و نه شاد بودن برای داشته ها . . .



تنهایی آدم ها به عمق دریاست



اگه ما کنار هم باشیم خوشیم

پس خوبه از هم دیگه جدا نشیم

من کنار تو ، تو کنار من

 پس نگاه با هر غریبه قدغن



تنهایی آدم ها به عمق دریاست



این سخن در آسمان باید نوشت:

با تو در دوزخ مداوم ، بی تو هرگز در بهشت . . .



تنهایی آدم ها به عمق دریاست



تنهایی آدم ها به عمق دریاست

 ولی پر کردنش با یک لیوان محبت کافیه . . .



تنهایی آدم ها به عمق دریاست



MARAb-T920b

این طوری نمی تونی بخونیش، برو بگیرش جلوی آینه !



تنهایی آدم ها به عمق دریاست



خواستم توی قلبت خونه کنم دیدم زمینش خیلی گرونه !

ما که فقیریم ، توی چشات چادر میزنیم . . .



تنهایی آدم ها به عمق دریاست



فرقی نمیکنه که به اندازه دل یک گنجشک دوستت داشته باشم یا به اندازه دل فیل

مهم اینه که به اندازه یک دل دوستت دارم . . .



تنهایی آدم ها به عمق دریاست



دانم و دانی که جانم عاقبت از آن توست

 پس نزن آتش به جانم چون که جانم جان توست

گر زنی آتش به جانم من بسوزم در رهت

 پس از آن هر ذره خاکسترم خواهان توست . . .



تنهایی آدم ها به عمق دریاست



نازی که ز لبخند گل یاس هویداست

زیبائی عشق است که در چشم تو پیداست . . .




تنهایی آدم ها به عمق دریاست


هر آنکه از رفاقت دم میزد

 ولی ناخوداگاه از خیانت دم میزد


تنهایی آدم ها به عمق دریاست
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد