جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

یک شبی مجنون نمازش را شکست

یک شبی مجنون نمازش را شکست

یک شبی مجنون نمازش را شکست

 بی وضو در کوچه لیلا نشست

گفت یا رب از چه خوارم کرده ای ؟

 بر صلیب عشق دارم کرده ای ؟

خسته ام زین عشق ، دل خونم مکن

 من که مجنونم ، تو مجنونم مکن

مرد این بازیچه دیگر نیستم

 این تو و لیلای تو ، من نیستم

گفت ای دیوانه ، لیلایت منم

 در رگ پنهان و پیدایت منم

سال ها با جور لیلا ساختی

 من کنارت بودم و نشناختی

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس عاشقانه ) تو وبلاگت لینک کن









یک شبی مجنون نمازش را شکست



ای تو چشمت رنگ دنیای خیال

 رنگین سبزین باغ و دریای زلال

من سراسر پرسشم ،آیا؟ چرا؟

 یک نگاهت پاسخ کوهی سوال



یک شبی مجنون نمازش را شکست



خوشا عشق و خوشا افسانه عشق

 خوشا دل که شد دیوانه عشق

خوشا در سوز عشق سوختن ها

 میان شعله اش افروختن ها



یک شبی مجنون نمازش را شکست



دیدم که تو دریا شدی و من رود شدم

در وسعت چشمان تو محدود شدم

آن روز که در آتش عشق افتادم

سرسبز تر از آتش نمرود شدم



یک شبی مجنون نمازش را شکست



دست انداز عشقت ، شاه فنر قلبم را شکست !!!



یک شبی مجنون نمازش را شکست



انسان ها یک به یک در خاک رفتند

 یکی شاد و یکی غمناک رفتند

چون باید رفت از این خاک

خوشا آن ها که مثل گل پاک رفتند


یک شبی مجنون نمازش را شکست

ای کاش که از حال دل من خبرت بود

 ای کاش دمی ار سر کویم گذرت بود

من مرغ اسیرم که ندارم پر پرواز

 ای کاش که کاشانه من زیر پرت بود



یک شبی مجنون نمازش را شکست



دوستی با هرکه کردم بلبل نیرنگ بود

 ظاهرش اهل خلوص ، باطنش صد رنگ بود . . .



یک شبی مجنون نمازش را شکست



بی فروغ روی یاران زندگی تابنده نیست

 دولت بی دوست در جهان یابنده نیست . . .



یک شبی مجنون نمازش را شکست



دوست داشتن مدل های مختلف داره  :

۱٫از ته دل !

۲٫ دیوانه وار !

۳٫بی نهایت !

۴٫ بد جور !

۵٫ناجور !

۶٫ بیشتر از جون !

ولی من همه جوره دوستت دارم !


یک شبی مجنون نمازش را شکست
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد