جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیام عاشقانه تیر ماه 1392


اس ام اس عاشقانه
پیام عاشقانه تیر ماه 1392


چراغ دوستی تو در فلب من روشنه

 حتی در ساعات اوج مصرف !

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت از شیر مادرم هم حلال تره

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس عاشقانه ) تو وبلاگت لینک کن






پیام عاشقانه تیر ماه 1392

شنیدی میگن ” خیلی دور ، خیلی نزدیک ” ؟

اولی دستامونه ، دومی دلامونه . . .



پیام عاشقانه تیر ماه 1392



چقدر پدال دوچرخه دونفره دوستیمون سفت شده !

حالا یا من خسته شدم

یا شیب زیاد شده

یا شایدم تو دیگه رکاب نمیزنی !



پیام عاشقانه تیر ماه 1392


قلبم ببر ، جانم ببر ، اما ز خود دورم نکن

رفتی برو ، بردی ببر ، اما فراموشم نکن . . .



پیام عاشقانه تیر ماه 1392



عربی که بلدی !؟

” ینم بلق رد هشیمه “

اگه بلد نیستی از آخر بخون !



پیام عاشقانه تیر ماه 1392



آنگاه که خنده بر لبانت میمرد

چون جمعه پاییز دلم میگیرد

دیروز به چشمان تو کفتم که برو

 امروز دلم بهانه ات میگیرد . . .



پیام عاشقانه تیر ماه 1392



بی دل و خسته در این شهرم و دلداری نیست

 غم دل با که توان گفت که دلداری نیست . . .



پیام عاشقانه تیر ماه 1392



مشترک دوست داشتنی

اعتبار مهر و وفای شما رو به اتمام است

لطفا برای شارژ مجدد کلمه ” دوستت دارم ” را ارسال نمایید!



پیام عاشقانه تیر ماه 1392



در دلی ، هرچند دوری از نظر

 خوشتر آن روزی که بازایی ز در

با تو ما را خوشترین دیدار باد

 هر کجا هستی خدایت یار باد



پیام عاشقانه تیر ماه 1392



دوستت دارم به اندازه ستاره های آسمون

 کی میدونه اونا چندتان !؟

فقط خدای مهربون



پیام عاشقانه تیر ماه 1392


به کوتاهی لحظات با تو بودن منگر

به وسعت لحظه هایی نگاه کن که به یادت هستم


پیام عاشقانه تیر ماه 1392
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد