جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های عاشقانه مرداد 92


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس های عاشقانه مرداد 92


تب  وتابی داره باتو بودن ای  حبیب

 قلب  خود را قربانی نمودن  ای  طبیب

در رهت جانی را ستودن ای  شکیب

 عاشق را معشوق بودن  ای  رقیب

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت از شیر مادرم هم حلال تره

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس عاشقانه ) تو وبلاگت لینک کن






اس ام اس های عاشقانه مرداد 92


رنگ از رخسار گندم رفته است

 دوستی از یاد مردم رفته است

ننگ دیگر در بین مردم ننگ نیست

 آینه با آینه یک رنگ نیست . . .



اس ام اس های عاشقانه مرداد 92



رفاقت مثل ساختن آدم برفیه ، ساختنش راحته ولی نگه داشتنش سخته . . .




اس ام اس های عاشقانه مرداد 92


روی هر سینه سری تکیه کند وقت وداع

 سر من وقت وداع تکیه بر دیوار کرد

روی هر لب ، لبی باشد موقع قنچه شدن

 لب من خشکی رو باز از رو خودش پاک کرد . . .



اس ام اس های عاشقانه مرداد 92



میان عابران تنهاتر از من هیچ کس نیست

 کسى اینجا به فکر این غریبه در قفس نیست

دلم امشب براى خنده هایت تنگ تنگست

 فقط در دستهاى گرم تو مردن قشنگست . . .



اس ام اس های عاشقانه مرداد 92



سلام ، این چه اخلاق بدییه که داری !؟

 یه چیزی از آدم می گیری چرا پس نمیاری ؟

نمیگی دلمو نیاز دارم !؟



اس ام اس های عاشقانه مرداد 92



آخرین شعر مرا قاب کن و پشت نگاهت بگذار ، تا که تنهایی ات از دیدن آن

جا بخورد و بداند که دل من با توست ، در همین یک قدمی  . . .



اس ام اس های عاشقانه مرداد 92



آره زندگیم همینه ، دیگه چاره ای ندارم

صبح تا شب این شده کارم

یا تو باشی و بخندم یا نباشی و ببارم  . . .



اس ام اس های عاشقانه مرداد 92



تو که تنها نمی مونی من تنها رو دعا کن

 خاطراتم رو نگه دار اما دستامو رها کن  . . .



اس ام اس های عاشقانه مرداد 92



مرا نیست هراسی ز نیروی مشت

 مرا ناجوانمردی خلق کشت

مهر کردم به مردم بسی

  نچیدم گل مردمی از کسی


اس ام اس های عاشقانه مرداد 92



به روز مرگ چو تابوت من روان باشد

 گمان ببر مرا درد عشق تو باشد . . .




اس ام اس های عاشقانه مرداد 92


ای عزیزترینم تا عمق وجودم دوست دارمت

  اگر مردم نبودم در کنارت به خدا می سپارمت


اس ام اس های عاشقانه مرداد 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد