جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های جدید مرداد 92


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس های جدید مرداد 92


قسم به هرچی بارون شدیده

به هر بی پناه و نا امیده

تو که قلبت مثل برفا سفیده

 نرنج از من آخه از تو بعیده

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت از شیر مادرم هم حلال تره

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس عاشقانه ) تو وبلاگت لینک کن







اس ام اس های جدید مرداد 92


هیچ فکر کردی اگه هر ماه قبض کارکرد قلبمون رو میدادن

کدوم یکی از ما عاشقتر بودیم !؟



اس ام اس های جدید مرداد 92



چون خیالت همه شب مونس و دمساز من است

شرم دارم که شکایت بکنم از تنهایی . . .



اس ام اس های جدید مرداد 92



هر نگاهت ز روشنی کار ستاره میکند

هرکه دوباره بیندت ، عمر دوباره میکند . . .



اس ام اس های جدید مرداد 92



همیشه میخواستم مالک قلبت باشم ، نه مستاجرش !



اس ام اس های جدید مرداد 92



ماه عشق است بیا عاشق شویم ، عاشق آن خدای خالق شویم

چون به درگاهش کشیم دست نیاز ، مهربان باشد شویم ما بی نیاز . . .



اس ام اس های جدید مرداد 92



میخوام روی حرفم هنوز ایستاده باشم

 بذا دوستت دارم رو هزار بار گفته باشم

بخوای تا قیامت می گم دوستت دارم رو

 بهونه ای نمی خوام به دستت داده باشم

ما که گفتیم هزار بار تو یک بار هم نگفتی

 ولی نزدیکه اون روز که به دامم بیفتی


اس ام اس های جدید مرداد 92




وقتی پروانه ی عشق در تاری بیفتد که عنکبوتش سیر باشد

تازه قصه ی زندگی شروع می شود ، زیرا دیگر نه می تواند پرواز کند نه بمیرد . . .




اس ام اس های جدید مرداد 92


تردیدها به ما خیانت می کنند تا به آنچه که لیاقتشان را داریم نرسیم


اس ام اس های جدید مرداد 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد