جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های عاشقانه تیر 92


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس های عاشقانه تیر 92


من اگر کسی رو داشتم دیگه در به در نبودم

با غم غربت و اندوه دیگه همسفر نبودم

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت از شیر مادرم هم حلال تره

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس عاشقانه ) تو وبلاگت لینک کن





اس ام اس های عاشقانه تیر 92


آه میکشم تو را با تمام انتظار

 پر شکوفه کن مرا ای کرامت بهار

میرسد بهار و من بی شکوفه ام هنوز

 آفتاب من بتاب ، مهربان من بتاب



اس ام اس های عاشقانه تیر 92


هر شب ز غم عشق تو من خواب ندارم

فکر دل من کن که دگر تاب ندارم

پس گریه نمودم ز فدای غم عشقت

 چشمم به زبان امد و گفت اشک ندارم




اس ام اس های عاشقانه تیر 92



دوست همه باش و معشوق یکی

مهرت را به همه هدیه کن و عشقت را به یکی



اس ام اس های عاشقانه تیر 92



نوشتم حرف دل تا تو بخوانی

 که چون دورم ز تو ، دردم بدانی

به غیر از تو کسی را من ندارم

 تو را تا بی نهایت دوست دارم



اس ام اس های عاشقانه تیر 92


کاش وقتی آسمان بارانی است

 چشم را با اشک باران تر کنیم

کاش وقتی که تنها میشویم

 لحظه ای را یاد یکدیگر کنیم



اس ام اس های عاشقانه تیر 92




به چه آید این دل من که کسی نگاه دارد

 نه به درد آشنایی نه به دلی راه دارد



اس ام اس های عاشقانه تیر 92


خداوندا ، تو گفتی که در قلب شکسته خانه داری

شکسته قلب من ، جانا به عهد خود وفا کن



اس ام اس های عاشقانه تیر 92



اگر به سویت این چنین دویده ام

 به عشق  عاشقم ، نه بر وصال تو

به ظلمت شبان بی فروغ من

 خیال عشق خوشتر از خیال تو



اس ام اس های عاشقانه تیر 92



روز را خورشید میسازد و روزگار را ما

ما را قلب زنده نگه میدارد و قلب را عشق

پس زندگی را عاشقانه بساز



اس ام اس های عاشقانه تیر 92



در تنهایی ام به این می اندیشم

 که در تنهایی اش به من می اندیشد ؟



اس ام اس های عاشقانه تیر 92



اگر صد بار دلم را بشکند دوست

دل شکسته من خانه اوست



اس ام اس های عاشقانه تیر 92



رسم این شهر عجیب است ، بیا برگردیم

 قصد این قوم فریب است ، بیا برگردیم

آن که یک روز دل به نگاهش دادیم

 خنده اش سرد و غریب است ، بیا برگردیم

عشق ، بازیچه شهر است ولی در ده ما

 دختر عشق ، نجیب است ، بیا برگردیم


اس ام اس های عاشقانه تیر 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد