جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های عاشقانه سال 92


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس های عاشقانه سال 92


تو صمیمی تر از آنی که دلم میپنداشت

دل تو با همه آینه ها نسبت داشت

تو همان ساده سرسبز نجیبی که

خدا در میان دل پاکت ، صدف آینه کاشت

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت از شیر مادرم هم حلال تره

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس عاشقانه ) تو وبلاگت لینک کن






اس ام اس های عاشقانه سال 92


با عشق دوست ماند و با یار بیقراری

 از دوست درد ماند و از یار یادگاری



اس ام اس های عاشقانه سال 92



خواهم که سری باشم ، تو تاج سرم باشی

 تا خاک رهی باشم ، تو رهگذرم باشی



اس ام اس های عاشقانه سال 92



نام تو را تا میبرم قلبم غریبی میکند

 چشم انتظاری در دلم ، درد عجیبی میکند





اس ام اس های عاشقانه سال 92




من اگر کسی رو داشتم دیگه در به در نبودم

با غم غربت و اندوه دیگه همسفر نبودم



اس ام اس های عاشقانه سال 92



آه میکشم تو را با تمام انتظار

 پر شکوفه کن مرا ای کرامت بهار

میرسد بهار و من بی شکوفه ام هنوز

 آفتاب من بتاب ، مهربان من بتاب



اس ام اس های عاشقانه سال 92



هر شب ز غم عشق تو من خواب ندارم

 فکر دل من کن که دگر تاب ندارم

پس گریه نمودم ز فدای غم عشقت

 چشمم به زبان امد و گفت اشک ندارم



اس ام اس های عاشقانه سال 92



دوست همه باش و معشوق یکی

مهرت را به همه هدیه کن و عشقت را به یکی



اس ام اس های عاشقانه سال 92


تو صمیمی تر از آنی که دلم میپنداشت

 دل تو با همه آینه ها نسبت داشت

تو همان ساده سرسبز نجیبی که

خدا در میان دل پاکت ، صدف آینه کاشت



اس ام اس های عاشقانه سال 92



با عشق دوست ماند و با یار بیقراری

 از دوست درد ماند و از یار یادگاری



اس ام اس های عاشقانه سال 92



خواهم که سری باشم ، تو تاج سرم باشی

تا خاک رهی باشم ، تو رهگذرم باشی



اس ام اس های عاشقانه سال 92


نام تو را تا میبرم قلبم غریبی میکند

 چشم انتظاری در دلم ، درد عجیبی میکند



اس ام اس های عاشقانه سال 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد