جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عشقولانه تیر 92


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عشقولانه تیر 92


الهی قربون اون دلت برم

که مثل یخچال فقرا هیچی توش نیست !

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت از شیر مادرم هم حلال تره

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس عاشقانه ) تو وبلاگت لینک کن




اس ام اس عشقولانه تیر 92


صدفها صدای دریا را با خود دارند

 فلس های ماهی ، بوی ماهی را

اما استخوان های انسان هیچ نشانی از وفا ندارند



اس ام اس عشقولانه تیر 92



باید خریدارم شوی ، تا من خریدارت شوم

با جان و دل یارم شوی ، تا عاشق زارت شوم



اس ام اس عشقولانه تیر 92


من نیستم چون دیگران ، بازیچه بازیگران

اول بدست آرم تو را ، بعدا گرفتارت شوم



اس ام اس عشقولانه تیر 92


من اگر دفتر نفرین شده اندوهم

 اگر از نسل گلی هـرزه به روی کوهم

اگر از کل جهان وارث یک احساسم

 تو همان آدمک چوبی پیمان شکنی

که فقط لایق آتش زدنی



اس ام اس عشقولانه تیر 92



دیگه یار نمیخوام وقتی که میبینم عشق دروغه چراغش بی فروغه

آخه وقتی که وفا نیست عشق و عاشقی چیست ؟



اس ام اس عشقولانه تیر 92



دلتنگی همیشه از ندیدن نیست

 لحظه های دیدار با همه زیبایی

گاه پر از دلتنگیست



اس ام اس عشقولانه تیر 92



دست من گیر که این دست همان است که من

بارها در غم هجران تو بر سر زده ام




اس ام اس عشقولانه تیر 92


دلم از عشق سهم کمی داشت

 برایم با تو بودن عالمی داشت


اس ام اس عشقولانه تیر 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد