جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عارفانه تیر 92


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عارفانه تیر 92


از جرم عشق گر پیش کسی راه نیست

یارب تو آگاهی که محبت گناه نیست

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت از شیر مادرم هم حلال تره

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس عاشقانه ) تو وبلاگت لینک کن




اس ام اس عارفانه تیر 92


در دردها دوست را خبر نکردن

خود یک نوع عشق ورزیدن است


اس ام اس عارفانه تیر 92



وقتی درختی میسوزد ، دودش را همه میبینند

ولی اگر دلی بسوزد ، هیچکس سوختن آنرا حس نمیکند



اس ام اس عارفانه تیر 92



خوشا دردی که درمانش تو باشی

خوشا راهی که پایانش تو باشی

خوشا چشمی که رخسار تو بیند

 خوشا ملکی که سلطانش تو باشی



اس ام اس عارفانه تیر 92



عشق صدای سازگار است و بلای ماندگار



اس ام اس عارفانه تیر 92




تقدیم به کسی که رفت و مرا در آغوش تنهایی

 تنها گذاشت . . .



اس ام اس عارفانه تیر 92



محبت بر خلایق انتهای سادگیست

مردی و مردانگی آخرش آوارگیست



اس ام اس عارفانه تیر 92


کاش پرده میدانست تا زمانی که پنجره باز است

فرصت پرواز دارد . . .




اس ام اس عارفانه تیر 92


آرام بخوان ، چون اهسته نوشتم

 با دل بخوان ، چون با دل نوشتم

دوستت دارم


اس ام اس عارفانه تیر 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد