جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک عمق تنهایی


اس ام اس عاشقانه
پیامک عمق تنهایی


تنهایی آدمها یه دریا عمق داره

 ولی پر کردنش با یه لیوان محبت ممکنه

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
اس ام اس عاشقانه ) رو بزن



پیامک عمق تنهایی


انسانها به هر چی زیاد نگاه می کنند شبیه همان می شوند

و حتما تو شبهای زیادی به ماه نگاه کردی !



پیامک عمق تنهایی



ما که همسایه اشکیم ولی با دل تنگ

 گر لبی خنده کند ، یاد شما می افتیم . . .



پیامک عمق تنهایی


تو اگر باز کنی پنجره ای سوی دلت

 میتوان گفت که من چلچله باغ توام

مثل یک پوپک سرمازده در بارش برف

 سخت محتاج به گرمای توام . . .



پیامک عمق تنهایی


ما ار تو نداریم به غیر از تو تمنا

حلوا به کسی ده که محبت نچشیده است . . .



پیامک عمق تنهایی


من به خط و خبری از تو قتاعت کردم

 قاصدک کاش نگویی که خبر یادت نیست . . .



پیامک عمق تنهایی



امروز دیدمت خسته بودی

 اگه اشتباه نکنم دل شکسته بودی

دوستم نداری می دونم

 حتما به دیگری دل بسته بودی . . .



پیامک عمق تنهایی



به شکرانه ی عشقت ، قدم تو دلت میزارم

 بلکه قلب بی پناهم کمی آروم بگیره . . .



پیامک عمق تنهایی


من گریزانم از این شکل حیات و از این غربت تلخ که به اجبار به پایم بستند

می گریزم از عشق و تو ای نازترین خاطره ها همه جا در پی تو می گردم . . .



پیامک عمق تنهایی



در این سرای بی کسی ، کسی به در نمی زند

به دشت پر ملال ما ، پرنده پر نمی زند .



پیامک عمق تنهایی



وحشت از عشق که نه ، ترسم از فاصله هاست

وحشت از غصه که نه ، ترسم از خاتمه هاست

ترس بیهوده ندارم ، صحبت از خاطره هاست

صحبت از کشتن ناخواسته عاطفه هاست

کوله باری پر از هیچ ، که بر شانه ماست

گله از دست کسی نیست ، مقصر دل دیوانه ماست



پیامک عمق تنهایی
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد