جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک جوانه عشق


اس ام اس عاشقانه
پیامک جوانه عشق


نهادم به دلت عاشقانه ، دانه عشق

امیدوارم از آن سر زند جوانه عشق

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
BiGSMS.blogsky.com ) رو بزن



پیامک جوانه عشق


اشتباهی که همه عمر پشیمانم کرد

 اعتمادی بود که بر هر کس من میکردم



پیامک جوانه عشق



کبوتر های قلبم را به سویت میپرانم

 شاید از تو آیین محبت بیاموزند . . .



پیامک جوانه عشق



>>———>>>

این تیر بخوره تو قلب بد خواهات !



پیامک جوانه عشق



دلبرم در مذهب ما بی وفائی کار نیست

 شمع اگرعاشق نباشد تا سحر بیدار نیست . . .



پیامک جوانه عشق



کاش میشد وقت رفتن چشم هایم را کنار تو بگذارم

 تا که در حسرت دیدارت نمانم . . .



پیامک جوانه عشق



تا به قله عشق صعود نکنی

 دامنه دوست داشتن را زیر پایت نخواهی دید . . .



پیامک جوانه عشق



سکوت سرد فاصله ها تنم را میلرزاند

 به یاد روز هایی که بودنت را نفهمیدم . . .



پیامک جوانه عشق



چشمام غرق اشک ، دلم غرق خون

تو چه میدانی از دریائی که میجوشد از درون

برای بودن تو . . .



پیامک جوانه عشق



دلتنگم و دیدار تو درمان من است

 بی رنگ رخت زمانه زندان من است . . .


پیامک جوانه عشق



تا کدوم ستاره دنبال تو باشم

 تا کجا ی خبر از حال تو باشم

مگه میشه از تو دل برید و دل کند

بگو میخوام تا ابد مال تو باشم . . .



پیامک جوانه عشق


باران را بهانه کردم و گریستم

 تا کسی نداند گرفتار کیستم . . .



پیامک جوانه عشق



تا توانی در جهان همراه اهل درد باش

یا مبر نامی ز مردی یا حقیقت مرد باش . . .



پیامک جوانه عشق



ای ماه که آسمان خانه توست

 به گلم بگو که یار دلدارت دیوانه توست . . .



پیامک جوانه عشق



تبسم را نمیتوان خرید نه به گدائی

 نه به زور ستاند و نه دزدید . . .



پیامک جوانه عشق


حکایت ما آدم ها ، حکایت درخته

 درختی که به ساقه و ریشه هاش مینازه . . .



پیامک جوانه عشق



اگر باد بودم دنیا را با خود میبردم

که بفهمه که ارزشی نداره . . .



پیامک جوانه عشق


پیامت زیبا ، مرامت بی همتا

دوستیمون پا بر جا ، به یادتم همه جا . . .



پیامک جوانه عشق
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد