جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک خرید ناز خارها


اس ام اس عاشقانه
پیامک خرید ناز خارها


خارها را باید دوست داشت

گل ها را که همه دوست دارند !

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
BiGSMS.blogsky.com ) رو بزن



پیامک خرید ناز خارها


عزیز یادی بکن از قلب خسته

 غبار دوریت بر من نشسته

دگر تیری نزن بالی ندارم

وجودم از غمت در هم شکسته . . .



پیامک خرید ناز خارها



بی تو بدترین منم ، با تو بهترین منم

 عاشق نگاه تو ، به خدا خود منم . . .



پیامک خرید ناز خارها



خود را به که بسپارم وقتی که دلم تنگ است

 پیدا نکنم همدل ، دل ها همه از سنگ است

گویا که از این وادی از عشق نشانی نیست

 گر هست یکی عاشق ، آلوده به صد رنگ است



پیامک خرید ناز خارها



خودت دور و رهت دور ، منزلت دور

 اگر ترکت کنم چشمم شود کور

اگر دانم که قولت پا بر جاست

 به امیدت بشینم تا قیامت . . .



پیامک خرید ناز خارها



من از زندگانی آموختم چگونه اشک ریختن

 را ولی اشکهایم نیاموخت چگونه زندگی کردن را



پیامک خرید ناز خارها



به تو سپرده بودمش به هزار و یک امید و امروز برای هزار و یکمین بار

دلم را میبرم تا شکستگی اش را گچ بگیرم . . .



پیامک خرید ناز خارها



ماه من پرده از آن چهره زیبا بردار

 تا فلک لاف نیاید که چه ماهی دارد . . .



پیامک خرید ناز خارها



دل خورشید و بنازم که هنوز هم که هنوزه

 واسه دوست و دشمن به یه اندازه میسوزه . . .



پیامک خرید ناز خارها



در مرام ما نباشد جز وفاداری به دوست

 به گلم بگو که یارت ، دلدارت دیوانه توست . . .



پیامک خرید ناز خارها



کاش دل ها آنقدر خالص بودند که دعاها قبل

 از پایین آمدن دست ها مستجاب میشد . . .



پیامک خرید ناز خارها



زندگی برگ بودن در مسیر باد نیست

امتحان ریشه هاست

ریشه هم هرگز اسیر باد نیست  . . .



پیامک خرید ناز خارها



شب مهتابی چه خوش است برای دیدن یار

اما چه کنم دیوار بلند است و نگاه ها بسیار . . .



پیامک خرید ناز خارها



عشق یعنی همان کفش میخ داری که باهاش روی احساسات یکدیگر

آروم آروم قدم میزنیم و بلند بلند میخندیم . . .



پیامک خرید ناز خارها



خیلی سخته که بخوای با آب خوردن بغضت رو بفرستی پایین و اما

یکدفعه اشک از چشمانت جاری شود . . .



پیامک خرید ناز خارها



نازنین غصه نخور ، قصه نویس ما خداست

 همه نا رفیقن و تنها رفیق ما خداست  . . .



پیامک خرید ناز خارها



یه عاشق تنها ، یه آسمون تردید

به هر کی دل بست ازش خیانت دید . . .



پیامک خرید ناز خارها



من به خود میبالم که در این عصر یخی

 دوستی دارم که دلش آیینه خورشید است . . .



پیامک خرید ناز خارها



شبی دنبال معنایی برای تو میگشتم

تو بالاتر از ز هر معنا و من بیهوده میگشتم . . .



پیامک خرید ناز خارها
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد