جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس مردن برای عشق


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس مردن برای عشق


گل فرستادم ، تو بو کن

اگر رفتم تو با گل گفتگو کن

اگر مردم فدای تار مویت

 اگر ماندم ، که باز آیم به سویت

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
BiGSMS.blogsky.com ) رو بزن



اس ام اس مردن برای عشق


تو از زیبا ترین نیلوفر من

 بخوان غم را تو از چشم تر من

بدان این روی زرد از دوری توست

 که سر بیرون زد از خاکستر من



اس ام اس مردن برای عشق



بیا زندگی را بدزدیم و در میان دو دیدار قسمت کنیم . . .



اس ام اس مردن برای عشق



زندگی را اشکی بیش نمیدانم ، پس بگذار با اشک چشمانم بنویسم

دوستت دارم . . .



اس ام اس مردن برای عشق



گلی دارم که تو گلها غریبه

 نه نارنجه و نه لیمو و نه سیبه

گلی دارم به دست کس نمیدم

 خریدم گوهری و پس نمیدم . . .



اس ام اس مردن برای عشق



همیشه تلخ ترین لحظه ها را کسی میسازد

 که قشنگ ترین لحظه را با او باور داشتی . . .



اس ام اس مردن برای عشق



داده ام دل به نگاری که خدا میداند

 نه محبت ، نه مروت ، نه وفا میداند . . .



اس ام اس مردن برای عشق



همیشه تلخ ترین لحظه ها را کسی میسازد

که قشنگ ترین لحظه ها را با او باور داشتی . . . .



اس ام اس مردن برای عشق



کاش هرگز در محبت شک نبود

تک سوار مهربانی تک نبود

کاش بر لوحی که بر جان و دل است

 واژه تلخ خیانت حک نبود . . .



اس ام اس مردن برای عشق



چه کشیدم و جه دیدم ، نشنیدم و ندیدم

 که کسی کشیده باشد ، ستمی که من کشیدم . . .



اس ام اس مردن برای عشق



گلت خشک شد ولی هرگز نمرده

 زمان بوی تو رو از خونه برده

دلم خوش بود میآیی یه شب تو خوابم

 ولی چند ماهه که خوابم نبرده . . .



اس ام اس مردن برای عشق



چه روز دلخراشی و قتی خواستی جدا شی

 قلبم و دادم دستت که عمری داشته باشی

ولی زدی شکستی بدون هیچ بهونه

 عزیزم دل سنگت تو خاطرم میمونه . . .




اس ام اس مردن برای عشق



تو که در باور مهتابی عشق ، رنگ دریا داری

 فکر امروزت باش ، به کجا می نگری ؟

زندگی ثانیه ایست ، هیچ کس تنها نیست ، ما خدا را داریم . . .



اس ام اس مردن برای عشق



میخوام به زودی ببینمت ، کنار چهار راه دلتنگی

 خیابان تنهایی ، کوچه دوستی . . .



اس ام اس مردن برای عشق



دو نگاهی که کردمت همه عمر ، نرود تا قیامت از یادم

نگاه اولین که دل بردی ، نگاه اخرین که جان دادم . . .



اس ام اس مردن برای عشق



به چه مانند کنم در همه آفاق تو را

 هر چه در ذهن من آمد تو از آن خوب تری  . . .



اس ام اس مردن برای عشق


یک صندلی خالی کنار رویاهام از آن توست بنشینی یا بروی ، دوستت دارم . . .



اس ام اس مردن برای عشق


حمد میگویم خدای مهربان

 خالق و سازنده این مکان

آفریده این زمین و آسمان

 کائنات و جمله موجود آن . . .



اس ام اس مردن برای عشق


دل های بزرگ و احساس های بلند ، عشق های زیبا و پر شکوه می آفرینند

که جان دادن در کنارش آرزوئی شور انگیز است ، اما کدامین معشوق مخاطب راستین

چنین معشوقی خواهد بود و او فقط خداوند است  . . .



اس ام اس مردن برای عشق



تو اگر میدانستی که چه زخمی دارد خنجر از دست رفیقان خوردن

از من خسته نمی پرسیدی که چرا نتهائی . . .



اس ام اس مردن برای عشق



عاشقم کردی و گفتی که عاشقان دیوانه اند

 عاقبت عاشق شدی ، دیدی که خود دیوانه ای . . . !؟



اس ام اس مردن برای عشق



دیگران گر به تمنای وصال تو خوشند

 ما شبو روز به یک وعده دیدار خوشیم




اس ام اس مردن برای عشق
نظرات 1 + ارسال نظر
علی جمعه 25 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:05 ق.ظ

سلام من دختر خالمو دوس داشتم ولی نتو نسم بهش بگم به همین دلیل از دسم رفت من خودم استوار یکم مرزبانی هستم. بای عزیزانم دوستون دارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد