جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غم و شادی


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس غم و شادی


ای مایه اصل شادمانی ، غم تو

 خوش تر از حیات جاودانی ، غم تو

از حسن تو رازها به گوش دل من

 گوید به زبان بی زبانی ، غم تو

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
BiGSMS.blogsky.com ) رو بزن




اس ام اس غم و شادی


بی تو گلشن چو زندونه به چشمم

 گلستون آذر ستونه به چشمم

بی تو آرام و عمر زندگانی

 همه خواب پریشونه به چشمم



اس ام اس غم و شادی



دور بودن از عزیزان مشکل است

 امتحان با وفائی ، در جدائی حاصل است

گرچه من دورم ز پیشت ای رفیق

 دوریت دریا و یادت ساحل است



اس ام اس غم و شادی



سیل دریا دیده هرگز باز نمیگردد به جوی

 نیست ممکن هرکه عاشق شد

مگر عاقل شود . . .



اس ام اس غم و شادی



روزم خوش است ، چراکه برای تو میخوانم

شبم خوش است ، چراکه برای من میخوانی

روزگارم خوش نیست ، چراکه باهم نمیخوانیم


اس ام اس غم و شادی



غمناک ترین ناله دلم ، بهانه دیدن توست

تو بگو با دل بی قرارم چه کنم ؟



اس ام اس غم و شادی



گریه کن ای ابرک من همچون ستاره بر زمین

روز میلاد مرا در شب بی صحر ببین



اس ام اس غم و شادی



در ان زمان که وفا قصه برف و تابستان است ، و صداقت گل نایابی است

به چه کسی باید گفت ، با تو خوشبخت ترین  انسانم . . . ؟



اس ام اس غم و شادی



کاش میشد همچو  آواز خوش یک  “دوره گرد”

زندگی را بار دیگر ، دوره کرد . . .



اس ام اس غم و شادی



بعد تو دگر هستی ما پا نگرفت

بعد از تو کسی در دل ما جا نگرفت

در کلبه تنهائی خود پوسیدم

 بعد از تو کسی سراغ ما را نگرفت


اس ام اس غم و شادی



گر تو را با ما تعلق نیست ، مارا شوق هست

گر تو را بی ما صبوری هست ، ما را تاب نیست



اس ام اس غم و شادی



من غروب غم انگیز خورشید را زمانی دوست دارم

 که بدانم فردایش تو را میبینم



اس ام اس غم و شادی



دل من ترانه دارد ، غم عاشقانه دارد

 به هوای روی ماهت ، همه شب بهانه دارد



اس ام اس غم و شادی
نظرات 1 + ارسال نظر
شاهپور شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:25 ب.ظ

آقا سلام ،،، دمت گرم و نفس ت همیشه چاق باشه ... ... ،،، ایواله

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد