جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دلتنگی


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس دلتنگی


خود را به که بسپارم وقتی که دلم تنگ است

پیدا نکنم همدل دلها همه از سنگ است

گویا که در این وادی از عشق نشانی نیست

گر هست یکی عاشق آلوده به صد رنگ است

 
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
BiGSMS.blogsky.com ) رو بزن



اس ام اس دلتنگی


قلب من در هر زمان خواهان توست

 این دو چشمان عاشقم مهمان توست

گرچه لبریز از غمی درمانده ام

 این نگاهم  در پی درمان توست . . .



اس ام اس دلتنگی



نه دل در دست محبوبی گرفتار، نه سردرکوچه باغی بر سر دار

از این بیهوده گردیدن چه حاصل ؟ پیاده می شوم ، دنیا نگهدار



اس ام اس دلتنگی



در یک آشنایی دوستانه ما با هم دست دادیم ٬ تو فقط دست دادی . . .

و من . . . همه چیز از دست دادم . . .




اس ام اس دلتنگی



ای غم ، تو که هستی از کجا می آیی؟

هر دم به هوای دل ما می آیی

باز آی و قدم به روی چشمم بگذار

چون اشک به چشمم آشنا می آیی . . .



اس ام اس دلتنگی



اگر خداوند یک آرزوی انسان را برآورده میکرد من بیگمان دوباره دیدن تو را آرزو میکردم

و تو نیز هرگز ندیدن من را . . . آنگاه نمیدانم براستی خداوند کدامیک را میپذیرفت . . . ؟



اس ام اس دلتنگی



اگه یه خودکار داشتی که فقط اندازه ی نوشتن یک جمله جوهر داشت

باهاش چی مینوشتی؟ خدایا دوست دارم . . .




اس ام اس دلتنگی



خون که قرمزه رنگ عشقه اما اشک که بیرنگه درد عشقه . . .



اس ام اس دلتنگی



تو اگر باز کنی پنجره ای سمت دلت

میتوان گفت که من چلچله لال توام

مثل یک پوپک سرمازده در بارش برف

 سخت محتاج به گرمای پر و بال توام . . .


اس ام اس دلتنگی




راز دل با کس نگفتم چون ندارم محرمی

 هر که را محرم شمردم عاقبت رسوا شدم

راز دل با آب گفتم تا نگوید با کسی

 عاقبت ورد زبان ماهی دریا شدم . . .



اس ام اس دلتنگی



دوست بهترین واژه در جهان است، اما کسانی که معنی آن را نمی فهمند

این واژه را بدنام کرده اند ٬ دوست ، دشمن تنهایی یک تنهاست . . .




اس ام اس دلتنگی



چشای پرستو بی اشک میمیره صدای قناری بی تو میگیره اگه تو نباشی پیشم عزیزم

هر چی شادیست توی قلبم میمیره آسمون عشق پوسیده می شه

هوای عشق مه الوده می شه . . .



اس ام اس دلتنگی




سرمشق های آب بابا ٬ یادمان رفت

رسم نوشتن با قلم یادمان رفت

شعر خدای مهربان را حفظ کردیم

اما خدای مهربان یادمان رفت . . .



اس ام اس دلتنگی



فراموش نکنیم در ساحل قلبها ٬ این جای پای دوست است که می ماند

وگرنه موج روزگار هر ردپایی را پاک میکند . . .



اس ام اس دلتنگی
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد