جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غم سنگین


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس غم سنگین


غم بی تو ماندن آنچنان سنگین است

 که به هر آینه ای مینگرم ، میشکند

  

 کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
BiGSMS.blogsky.com ) رو بزن



اس ام اس غم سنگین


من دلم میخواد خستگی را بفشارم در مشت ، غصه ها را در باد

فاتح قلعه بی روزن تردید شوم

من دلم میخواهد بیداری هم چون رویا شیرین باشد . . .



اس ام اس غم سنگین


ببندم شال و میپوشم قدک را 

 بنازم گردش چرخ و فلک را

بگردم آب دریا ها سراسر

 بشویم هر دو دست بی نمک را . . .



اس ام اس غم سنگین



قویی که شنا میکرد در برکه چشمانت

 موجی که رها میشد در بستر چشمانت

بویی که نفس میزد در دام گریبانت

 من بودم و خواهم بود همواره پریشانت . . .



اس ام اس غم سنگین



در ماه مهر بادهای پاییزی بی مهری را با برگ درختان آغاز میکنند . . .



اس ام اس غم سنگین


آن قدر عشق تو دارم که اگر آه کشم

 ز لبم بوی کباب جگرم میآید !



اس ام اس غم سنگین


صحبت از آسایش دل در مقام عشق نیست

 در چنین هنگامه حال مرغ سرگردان خوش است



اس ام اس غم سنگین



من یک نامه عاشقانه ام ، بازم کن

محتاج کمی نوازشم ، یارم باش

هر قدر که سکه ای سیاهم ای دوست

 در قلک سینه ات پس اندازم کن . . .



اس ام اس غم سنگین



گمانم اشک من پایان ندارد

 دل دریادلان سامان ندارد

بریز اشک صداقت بر نگاهت

 که خنده بر لبانم جا ندارد . . .



اس ام اس غم سنگین



من در این سن جوانی ز جهان سیر شدم

 صورتم گر چه جوان است ز دل پیر شدم

اشتباهی که همه عمر پشیمانم کرد

 اعتمادیست که بر مردم دوران کردم . . .



اس ام اس غم سنگین



کمتر ای مونس جان بر من دیوانه بخند

 که در این دشت جنون ، عاقل و دیوانه یکی است . . .



اس ام اس غم سنگین



دل جز ره عشق تو نپوید هرگز

جان جز سخن عشق نگوید هرگز

صحرای دلم عشق تو شورستان کرد

 تا مهر کسی در آن نروید هرگز . . .



اس ام اس غم سنگین


در دیده به جای خواب ، آب است مرا

 زیرا که به دیدنت شتاب است مرا . . .



اس ام اس غم سنگین



صدایت در گوشم زمزمه میشود و نگاهت در ذهن مجسم

ولی من تو را میخواهم ، نه خیالت را  . . .



اس ام اس غم سنگین



بهارت بی گل و بلبل نباشد

 نگاهت خالی از سنبل نباشد

به گلزار محبت تا قیامت

 خودت گل باش و عمرت گل نباشد . . .



اس ام اس غم سنگین



زیر سایه امن ترین سایبان هستیم

 دلواپس دلواپسی های یکدیگر باشیم . . .


اس ام اس غم سنگین



روز سپری شد به امیدی که شب آید

 شب آمد و دیدم به لبم تاب و تب آمد

ای یار دعا کن من بیچاره مبادا

 در حسرت دیدار تو جانم به لب آید . . .



اس ام اس غم سنگین


گویند دنیا خواهی یا دوست ؟

گویم ای بی خبران دنیا با دوست نکوست . . .



اس ام اس غم سنگین



آشنای شهر بارون بیا من شدم پشیمون

 فکر این شکسته دل باش پشت ابرا نشو پنهون



اس ام اس غم سنگین



نا امیدانه ز دل آه غریبانه کشیدم

 ما امیدی نکشیدی تا بدانی چه کشیدم  . . .



اس ام اس غم سنگین



خدایا دیده ای بینا به من ده

 دلی پر شور و بی پروا به من ده

دستم از هر چیز خالیست

 دلی سرشار چون دریا به من ده . . .



اس ام اس غم سنگین



شیرین تر از عسل هم میتوان آفرید

 اما به شرط آنکه من آن زنبور سرباز دل باخته باشم

و تو آن تنها گلی که نصیب من شده است . . .




اس ام اس غم سنگین


خدا تنهاست دوتا نمیشه

دل اگه دل باشه از هم جدا نمیشه . . .



اس ام اس غم سنگین


قربان وجودت که وجودم ز وجودت شده موجود !



اس ام اس غم سنگین


کاش میشد دارو باشی ، نه زخم کاری نه نمک

واسه خودت آدمی باشی نه آدمک . . .


اس ام اس غم سنگین
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد