جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غم و مردن 92


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس غم و مردن 92


نرو تو هم مثل من نمی تونی دووم بیاری

 نرو تو هم مثل من تو غصه کم میاری

 نرو تو هم می پوسی میمیری بی من

نروتو هم طاعون غم می گیری بی من نرو

  
 کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
BiGSMS.blogsky.com ) رو بزن



اس ام اس غم و مردن 92


اه نرو نروتو که می دونی من بی تو توبی من یعنی حسرت تو که می دونی

 بی جواب می مونه عشق وعادت تو که می دونی

 کم می شم تو که می دونی کم می شی تو که می دونی

 هم اغوش غم می شی نرو اه نرو نرو اما بعضی موقع انسان از چیزای فرار می کنه

 که به خاطر دیگرا ن واسایش اونهاست چشم پوشیدن از عشق از زندگی و.....

. اما چه سود همینهایی رو که دوستشان داری یه روز تنهایت می گذارند

 ومی روند نمی شود از کسی گلایه کرد باید شکر گذار

خداوند بود که می توانم روی پای خود بیاستی



اس ام اس غم و مردن 92



نمی زارم غصه بیاد خرئ و خرابت ببره از عشق بوانه می گم

تا خوابت ببره ز یکی بود یکی نبود قصه میگم

اما چه سود پروانه ها پروانگی از یادشون میره چه زود



اس ام اس غم و مردن 92



بی تو میشه زنده بود نمیشه زندگی کرد



اس ام اس غم و مردن 92



ای همه غمگین اگر تنها شدی من با توام خسته دل از هر که هر جا شدی

 من با توام گر به کنج بی کسی آمیخته ای

 با درد خویش دلگران از مردم دنیا شدی من با توام



اس ام اس غم و مردن 92



تا که از جانب معشوق نباشد کششی

 کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد



اس ام اس غم و مردن 92



اگه عاشق شدن یارب گناه است

 دل عاشق شکستن صد گناه است



اس ام اس غم و مردن 92


لاک پشت ها هم عاشق میشن

 ولی تحمل درد عشق براشون راحته

چون حداقل عشقشون آروم آروم ترکشون میکنه



اس ام اس غم و مردن 92


می دونی اگه خورشید بمیره چی می شه

 اونوقت زمین دورتومی گرده

ولی من نمی زارم چون فقط من باید دورت بگردم



اس ام اس غم و مردن 92


اگر امروز خواستی و نتوانستی ، که معذوری ...

ولی اگر روزی توانستی و نخواستی

منتظر روزی باش که بخواهی و نتوانی



اس ام اس غم و مردن 92



لاک پشت ها هم عاشق میشن ولی تحمل درد عشق براشون

 راحته چون حداقل عشقشون آروم آروم ترکشون میکن



اس ام اس غم و مردن 92


میگن یه ماه تو آسمون یه فرشته رو زمین

عزیزم خسته نمیشی دو شیفت کار می کنی



اس ام اس غم و مردن 92
نظرات 1 + ارسال نظر
بذبلد پنج‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:29 ق.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد