جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس اسیری 92


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس اسیری 92


چشات دیگه از من خسته سیره

 اما هنوز چشای من اسیره

 فقط بدون که این دل شکسته

 منتظره بگی واست بمیره

  

 کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
BiGSMS.blogsky.com ) رو بزن




اس ام اس اسیری 92



کاشکی همیشه پیشت بودم میشد فراموشت کنم



اس ام اس اسیری 92


کشتی قلب مرا موج نگاه تو شکست

 گر صبر کنم تو هم مرا خواهی شکست



اس ام اس اسیری 92



دیگه این پنجره از دیدن من خسته شده

 انگاری کتاب عشق من و تو دیگه بسته شده



اس ام اس اسیری 92




ای جوان اگر عاشق نشدی

برو خودت را بکش این است رسم جوانی



اس ام اس اسیری 92



کویر خشک دلمون دیگه زده هزار ترک غم دیگه

 بسه نازنین هرکی نمونده به درک



اس ام اس اسیری 92



خورشید تابانم تویی عشق پریشانم

تویی آبی آسمانم تویی رنگ بی پایانم

 تویی همدم تنهایی من یاد و غمخوارم

 تویی یار همیشگی من عشق و دنیایم

 تویی گر نباشی من نیستم چون که هستی ام تویی



اس ام اس اسیری 92



ازخدابرگشتگان راکارچندان سخت نیست

 سخت کارمابودکزماخدابرگشته است



اس ام اس اسیری 92



عمریست زمانه درعذاب من وتوست

 گرمای زمین ازالتهاب من و توست

 آن قصه که کهنگی ندارد هرگز

سوگند به عشق انتخاب من و توست



اس ام اس اسیری 92



دلم از نرگس بیمار تو بیمارتر است

 چاره کن درد کسى کز همه ناچارتر است


 من بدین طالع برگشته چه خواهم کردن

 که ز مژگان سیاه تو نگون سارتر است

گر تواش وعده دیدار ندادى امشب

 پس چرا دیده من از همه بیدارتر است؟

هر گرفتار که در بند تو می نالد زار

مى برد حسرت صیدى که گرفتارتر است

 عقل پرسید که دشوارتر از مردن چیست

 عشق فرمود فراق از همه دشوارتر است



اس ام اس اسیری 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد