جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دیوانگی 92


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس دیوانگی 92


دیوانه نمی گوید دوستت دارم

دیوانه می رود تمام دوست داشتن را به هر جان کندنی جمع می کند

از هر دری می زند زیر بغل می ریزد

پای کسی که قرار نیست بفهمد دوستش دارد

  


 کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
BiGSMS.blogsky.com ) رو بزن



اس ام اس دیوانگی 92



سرانجام آن کـــس به خاک می‌افتد

که زودتر می‌گوید دوستت دارم ....




اس ام اس دیوانگی 92



برای بدست آوردنت نمی جنگم !

به تکّدی قلبت هم نمی آیم !

دوستت دارم فارغ از داشتنت



اس ام اس دیوانگی 92



من نمی توانم بهت ثابت کنم دوستت دارم

زمان این کار را خواهد کرد



اس ام اس دیوانگی 92



دوستت می دارم!

چونان بلوطی که زخم ِ یادگار ِ عشقی برباد رفته را!

ستاره ای که شب را

برای چشمک زدن!

و پرنده ای اسیر که پرنده ی آزادی را!



اس ام اس دیوانگی 92




دوستت دارم

این تعارف نیست زندگی ِ من است!




اس ام اس دیوانگی 92


گفتی دوستت دارم

و من به خیابان رفتم !

فضای اتاق برای پرواز کافی نبود ....



اس ام اس دیوانگی 92



بگذار بگریزند لحظه ها را می گویم

پروانه ها را مخواه که آنان را بگیری

مخواه که آنان را نگه داری

که هر چه که هست جاودانه نیست

اگر نمی رفتی نمی دانستم که دوستت دارم



اس ام اس دیوانگی 92



افسوس ....باید به "دوستت دارم"‏ هایت

هم نمک می‏بستم تا کسی چشمش نزند




اس ام اس دیوانگی 92


به تکرار غریبانه ترین جمله قرن!

و

به توان ابدیت!

دوستت دارم



اس ام اس دیوانگی 92
نظرات 2 + ارسال نظر
لیدا پنج‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:15 ب.ظ

ایول قشنگ بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود

fatemeh سه‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:50 ق.ظ http://1379zf

عاشقتممممممممممممممممممممممم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد