جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس نفس 92


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس نفس 92


باهات میام نفس نفس

تو آسمان توی قفس

 از اول تا آخرش

 دوستت دارم همین و بس

 

 
 کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
BiGSMS.blogsky.com ) رو بزن



اس ام اس نفس 92


کاش واژه ی حقیقت آنقدر با زبان ما صمیمی بود

که برای بیان کردن دوستت دارم

 نیاز به قسم خوردن نبود



اس ام اس نفس 92



غریبانه در سکوت سهمگین نامت را بر حاشیه ی قلبم حک کردم

 تا با هر ضربانش بگویم دوستت دارم

 هیچوقت تو و محبتهایت را از یاد نمی برم



اس ام اس نفس 92



خواستم از عشق برات بگم گفتم می دونی

 خواستم از غم برات بگم گفتم می دونی

 حالا از ته قلبم می گم دوستت دارم چون نمی دونی



اس ام اس نفس 92



زندگی را اشکی بیش نمی دانم

 پس بگذار با اشک چشمانم بنویسم دوستت دارم



اس ام اس نفس 92



بی بهانه که دوستت دارم

ناشیانه که دوستت دارم

من که لمست نکرده ام ،اما

می زنم حدس بعد یک کاما

بوسه های تو خاصیت دارد

دل برایت اهمیت دارد



اس ام اس نفس 92



نمی دانم چه حسی هست این عاشقی؟

وقتی می نشینم ، وقتی راه می روم ، وقتی می خوابم دوستت دارم

وقتی صدایی می اید دوستت دارم ، وقتی سکوت است دوستت دارم

چه می کنی با من که چنین راحت همیشگی شده ای



اس ام اس نفس 92



غریبانه در سکوت سهمگین نامت را بر حاشیه ی قلبم حک کردم

 تا با هر ضربانش بگویم دوستت دارم

 هیچوقت تو و محبتهایت را از یاد نمی برم



اس ام اس نفس 92



تنها این کوه است که اگر به او بگویی دوستت دارم

 او نیز بلند فریاد میزند : دوستت دارم دارم دارم



اس ام اس نفس 92


ای کاش قطره اشکی بودم که بر گونه هایت

می زیستم تا بدانی چقدر دوستت دارم



اس ام اس نفس 92
نظرات 1 + ارسال نظر
tarsa دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:49 ب.ظ

khaste nabashid vaghean! tanha chizi ke tu sms ha nabud kalameye "nafas" bud!!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد