جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غروب 92


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس غروب 92


به امید چتر فردایت خیس بارانم

 از طلوع عشق تا غروب سرنوشت دوستت دارم

 

 کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
BiGSMS.blogsky.com ) رو بزن



اس ام اس غروب 92
 

قشنگترین نگاهم را برایت کنار گذاشتم

 تا بدانی با تمام وجود دوستت دارم



اس ام اس غروب 92



من آنقدر دوستت دارم که

اگر از پریشانی یک لحظه دوست داشتنم آگاه بودی

 تمام لحظه های عمرت برایم می گریستی



اس ام اس غروب 92



اگر با آتش عشقت مرا بسوزانی

 باز هم با خاکسترش خواهم نوشت دوستت دارم



اس ام اس غروب 92


در را باز کن خبری دارم

 قلبم را بشکاف نامه ای دارم

 نامه را باز کن ، دوستت دارم



اس ام اس غروب 92



عشق نمی پرسه تو کی هستی ؟

 عشق فقط میگه : تو ماله منی ، عشق نمی پرسه تو اهل کجایی ؟

 فقط میگه : توی قلب من زندگی می کنی ، عشق نمی پرسه چه کار میکنی ؟

 فقط میگه : باعث میشی قلب من به ضربان بیفته ، عشق نمی پرسه چرا دور هستی ؟

 فقط میگه همیشه با منی ، عشق نمی پرسه دوستم داری ؟ فقط میگه : دوستت دارم



اس ام اس غروب 92


دوستت دارم نه به خاطر شخصیت تو

 بلکه برای شخصیتی که من هنگام با تو بودن پیدا می کنم



اس ام اس غروب 92


مرا صد باز اگر از خود برانی دوستت دارم

 به زندان جفایت گر کشانی دوستت دارم

 به پیش خلق گر نتوان حدیث عاشقی گفتن

 درون سینه ی تنگم نهانی دوستت دارم



اس ام اس غروب 92



میخوام روی حرفم هنوز ایستاده باشم

 بذا دوستت دارم رو هزار بار گفته باشم

 بخوای تا قیامت می گم دوستت دارم رو

بهونه ای نمی خوام به دستت داده باشم

 ما که گفتیم هزار بار تو یک بار هم نگفتی

 ولی نزدیکه اون روز که به دامم بیفتی




اس ام اس غروب 92



آن کس که می گفت دوستم دارد

 عاشقی نبود که به شوق من آمده باشد

 رهگذری بود که روی برگ های خشک پاییزی راه می رفت

 صدای خش خش برگ ها همان آوازی بود که

من گمان می کردم میگوید : دوستت دارم



اس ام اس غروب 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد