جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس فریاد 92


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس فریاد 92


یادمان باشد تا هستیم به یاد هم باشیم

موقع رفتن فریاد صدایی ندارد

 
 کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
BiGSMS.blogsky.com ) رو بزن




اس ام اس فریاد 92
 

اگر ای دوست تحمل بنمایی ، همچو خاری که شود همدم گل

 با تو تا مرز شکفتن ، با تو تا سبز شدن

 آن طرف تر حتی ، با تو تا زرد شدن می مانم .



اس ام اس فریاد 92


خلوت نشین غم شدم ، غمخوار نا پیدای من

 آغوش گرمت جای من ، آری تویی دنیای من .



اس ام اس فریاد 92


تو رفته ای و من افتاده ام ! تو از دست ، من از پا .



اس ام اس فریاد 92


جیپر طلا ، یار با وفا ، نسیم صبا ، آخر وفا ، نفس و هوا ، تکی به خدا .


اس ام اس فریاد 92


خورشیدی و گرمای محبت در دست

 با آمدن تو ماه چشمش را بست

 با سرعت نور سمت تو می آیم

 وقتی که چراغ چشمهایت سبز است .



اس ام اس فریاد 92



با این که لب از کلام بستید شما

 ساکت سر جایتان نشستید شما

 امواج نگاهتان دلم را لرزاند

 اصلا نکند زلزله هستید شما .



اس ام اس فریاد 92



کویر قلبم خشک شده ، محبتت را ارزانی دلم کن

 سیراب نمی شود اما شاید لبی تر کند .




اس ام اس فریاد 92


ببخشید بد موقع مزاحم شدم !

میخواستم قربونت برم ، از کدوم طرف برم ؟




اس ام اس فریاد 92


روزگارم گله مندی شده است

 من بگیرم تو بخندی شده است

 از دلم یاد نکردی شاید

 عشق هم سهمیه بندی شده است


اس ام اس فریاد 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد