جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس درد و تنهایی 92


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس درد و تنهایی 92


چه دردیست در میان جمع بودن

 ولی در گوشه ای تنها نشستن

به رسم دوستی دستی فشردن

ولی با هر سخن قلبی شکستن

  


 کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
BiGSMS.blogsky.com ) رو بزن



اس ام اس درد و تنهایی 92



ما محبت را به نام دوست ارزان می کنیم

 تا صداقت هست ما هم رفاقت می کنیم.



اس ام اس درد و تنهایی 92



جان اسیر دل ، دل اسیر دوست

 دوست چه میداند دل اسیر اوست.



اس ام اس درد و تنهایی 92


گرچه راه قیامت پر خطر است

 اما جدایی ز دوستان قیامتی دگر است . . .



اس ام اس درد و تنهایی 92



زیباترین گل با اولین باد پاییزی پرپر میشه

 باوفاترین دوست به مرور زمان بی وفا میشه

 این پرپرشدن از گل نیست از طبیعت است

و این بی وفایی از دوست نیست از روزگار است .



اس ام اس درد و تنهایی 92



ذوقم که میرسد به تو فعال میشود

 دور از تو خاک میخورد و چال میشود

این عاشق خجالتی از شرم چشمتان

 هر وقت میرسد به شما لال میشود



اس ام اس درد و تنهایی 92


بوسه بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند

 قاب عکس توست اما شیشه ی عمرمن است

بوسه بر مویت زنم ترسم که تارش بشکند

 تارموی توست اما ریشه ی عمر من است . . .



اس ام اس درد و تنهایی 92



در چشم هایت جنگجویی مغول کمین کرده

جرات نمی کنم دوستت نداشته باشم


اس ام اس درد و تنهایی 92


گناه کن ! با من گناه کن !

بیا برای یک بار هم که شده احساس کنم که آدمم ... سیب نشانم بده !

بهشت سهم کسانی که تو را باور نکرده اند



اس ام اس درد و تنهایی 92


آنگاه که دوست داری همواره کسی به یادت باشد

یاد من باش که من همیشه به یاد تو هستم.

از طرف بهترین دوست تو خدا

(سوره بقره آیه 152)


اس ام اس درد و تنهایی 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد