جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس درد 92


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس درد 92


من درد تو را ز دست ندهم

 دل بر نکنم ز دوست تا جان ندهم

ای دوست به یادگاری دردی دارم

 که آن درد را به صد هزار درمان ندهم

 


 کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
BiGSMS.blogsky.com ) رو بزن

 

اس ام اس درد 92



گرچه ای دوست غرور دلت احساس مرا درک نکرد

آفرین بر غم عشقت که مرا ترک نکرد



اس ام اس درد 92



روزی سپری شد به امیدی که شب آید

 شب آمد و دیدم به دلم تاب و تب آمد

ای دوست دعا کن من بیچاره مبادا

 در حسرت دیدار تو جانم به لب آید . . .



اس ام اس درد 92



دوستی شوخی سرد آدماست

 بازی شیرین گرگم به هواست

واسه کشتن غرور من و تو

 دوستی، توطئه ثانیه هاست


اس ام اس درد 92



یاد دوستان در غریبی عار نیست

یک پیامک کمتر از دیدار نیست



اس ام اس درد 92


آری دوستی دو نیمه دارد، نیمی از آن عشقی است

که دل تو را بیقرار کرده و نیمی

دیگر آن محبتی است که در دل من میتپد



اس ام اس درد 92



چقدر پدال دوچرخه دونفره دوستیمون سفت شده

 حالا یا من خسته شدم یا شیب

زیاد شده شایدم تو دیگه رکاب نمیزنی



اس ام اس درد 92



می نویسم این پیامک را به دوست

ای پیامک صورت او را ببوس . . .




اس ام اس درد 92



همه شب صورت خود را به خدا خواهم کرد

 از خدا خواهش دیدار تورا خواهم کرد

تا که جان دارم و بر سینه نفس می آید

 بر تو و عشق تو ای دوست وفا خواهم کرد.



اس ام اس درد 92



ما که کی ترسیم از حجرت دوست

کاش می دانستیم روزگاری که به هم نزدیکیم

چه بهایی دارد کاش می دانستیم

حس دلتنگی هر روز غروب چه دلیلی دارد...


اس ام اس درد 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد