جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تنهایی 92

اس ام اس تنهایی 92

دیرگاهیست که تنها شده ام

 قصه غربت صحرا شده ام

وسعت درد فقط سهم من است

 باز هم قسمت غم ها شده ام

دگر آئینه ز من با خبر است

 که اسیر شب یلدا شده ام

من که بی تاب شقایق بودم

 همدم سردی یخ ها شده ام

کاش چشمان مرا خاک کنید

تا نبینم که چه تنها شده ام

  


اس ام اس تنهایی 92



زندگی پرتو عصر است که در بزم وجود

 به نسیم مژه بر هم زدنی خاموش است . . .



اس ام اس تنهایی 92



بمون بگو چکار کنم ، دنیا پر از درد و غمه

تموم زندگیم توئی ، تو هم که اخمات تو همه



اس ام اس تنهایی 92


چشم مخصوص تماشاست اگر بگذارند

 تماشای تو زیباست اگر بگذارند

به من عاشق مسکین به حقارت منگر

 دل ما وسعت دریاست اگر بگذارند . . .



اس ام اس تنهایی 92



فریاد من از داغ توست ،

 اینگونه خاموشم نکن ،

حالا که یادت میکنم ،

 دیگر فراموشم نکن . . .



اس ام اس تنهایی 92


یک همیشه تنها یک است و شاید در تمام عمرش نتواند

چیزی بیش از یک عدد باشد اما بعضی وقتها می تواند دنیایی باشد

یک نگاه یک نوشته یک دوست


اس ام اس تنهایی 92


عشق با غرور زیباست

ولی اگر عشق را به قیمت فرو ریختن دیوار غرور گدایی کنی

 آن وقت است که دیگر عشق نیست صدقه است


اس ام اس تنهایی 92



اگر دیدی بغض کردی ولی دلیل گریه کردن نداری

 اگه دنبال جایی می گشتی که داد بزنی

 بدون دل یه نفر برات تنگ شده



اس ام اس تنهایی 92


مو قعی که فرشته پنجره بهشت رو باز کرد

من رو دید به من گفت امروز چه ارزویی داری؟

گفتم خدایا همیشه مواظب اونی که داره این اس ام اس رو می خونه باش.



اس ام اس تنهایی 92


بهترین دوست اون دوستیه که بتونی باهاش روی یک سکو ساکت بشینی

 و چیزی نگی و وقتی ازش دور میشی حس کنی

بهترین گفت وگوی عمرت رو داشتی


اس ام اس تنهایی 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد