جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس هوس 92


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس هوس 92


بس که دیوار دلم کوتاه است...

هر که از کوچه تنهایی ما میگذرد...

به هوای هوسی هم که شده...

سرکی می کشد ومی گذرد...

  
  کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
BiGSMS.blogsky.com ) رو بزن



اس ام اس هوس 92


کاش از شاخه سرسبز حیات گل اندوه مرا میچیدی .



اس ام اس هوس 92



اگه من و تو دوتا برگ باشیم

 هنگام خزان من زودتر از تو میشکن

م تا زمانی که می‌افتی در آغوشم بگیرمت!



اس ام اس هوس 92



ردپایم بی صداست عشق من بی انتهاست...

ردپای اشکهایم را بگیر تا بدانی خانه عاشق کجاست




اس ام اس هوس 92


هر انسانی لبخندی از خداست؛

 تقدیم به تو که زیباترین لبخند خدایی!



اس ام اس هوس 92


در زندگی بارون نباش که فکر کنند

 با منت خودتو به شیشه می کوبی

 ابر باش تا منتظرت باشن که بباری



اس ام اس هوس 92


هیچ وقت رازت رو به کسی نگو وقتی خودت نمی تونی حفظش کنی

 چطور انتظار داری کسی دیگه برات راز نگهدار باشه



اس ام اس هوس 92



به غم کسی اسیرم که ز من خبر ندارد

عجب از محبت من که در او اثر ندارد



اس ام اس هوس 92


در گلستان خیالم ندهد هیچ گلی بوی تورا...

 تو گل ناز منی از دور می بوسم تورا...



اس ام اس هوس 92


بازیچه دست یار بودن عشق است

در پنجه غم شکار بودن عشق است

در محکمه ای که یار باشد قاضی

محکوم طناب دار بودن عشق است



اس ام اس هوس 92
نظرات 1 + ارسال نظر
mobi شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:29 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد