جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اسمس عاشقانه مذهبی

اس ام اس عاشقانه
اسمس عاشقانه مذهبی


اى کاش بر قبرت حرم سازیم امامم

بر گنبدش پرچم بیافرازیم امامم

آییم پابوس و تو را زوّار گردیم

ما بى کسان هم لایق دیدار گردیم

  
  کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
BiGSMS.blogsky.com ) رو بزن



اسمس عاشقانه مذهبی



باقر از فرط غمت افسرده گشتیم

از غصه جانسوز تو پژمرده گشتیم

هر شیعه در دل حجله داغ تو بسته

سنگینى داغت دل ما را شکسته



اسمس عاشقانه مذهبی



بود اندر خاطرش آلاله‏ها

آخرین ساعات عمر لاله‏ها

در نگاه آخر پور حسین

موج می‏زد کربلاى شور و شین



اسمس عاشقانه مذهبی



گاه قلبش از غم، آتش مى‏گرفت

گاه زهر کین حیاتش مى‏گرفت

اشکهاى سرخ امانش را گرفت

ذره ذره داغ جانش را گرفت



اسمس عاشقانه مذهبی



علم نهانى ز گلستان تو

پیر خرد طفل دبستان تو

هر نفست باغ گلى از کمال

هر سخنت پاسخ صدها سوال



اسمس عاشقانه مذهبی



ای دل، دل سودا زده، سامانم کـو؟

 ای کالبد تهی شده جـــــــانم کـو؟

امـــروز که از همیشه مشتاق ترم

 ای خانه ی سوت و کور مهمانم کو؟



اسمس عاشقانه مذهبی



نسبت به تو حس کور میـلی دارم

دور و بـــــــر خود هـــزار لیـلی دارم

من نــاز نمی خرم شما هم نفروش

 چون عاشق کشته مرده خیلی دارم . . .




اسمس عاشقانه مذهبی



مــــارا نکشان به سوی لبهای خودت

بر گـــــرد برو بخواب در جـــــای خودت

می خواهی اگر ببوسمت حرفی نیست

 امـــــا همه ی عــواقبش پــــای خودت . . .



اسمس عاشقانه مذهبی



از بس که درون سـیـنـ ـه تنهـا مـــانده

 در مـــانده ا م از دست دل وا مـانده

در داخل سیـ ـنـ ه درد شیرینی هست

 آیــــا دل من پیش شمـا جـا مــانده !؟




اسمس عاشقانه مذهبی



ماهی تو، که بربام شکوه آمده است

 آیینه ز دستت به ستوه آمده است

خورشید اگر گرم تماشای تو نیست

 دلگیر نشو ز پشت کـوه آمده است



اسمس عاشقانه مذهبی


یک پلک زدن فاصله از تو تا من

 باید بزنیـــم پلک یا تو یا من

هر چند که گفتند گناه است این کار

 اما تو یکی بزن گناهش با من . . .



اسمس عاشقانه مذهبی
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد