جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات عاشقانه کوچه بازاری

اس ام اس عاشقانه
جملات عاشقانه کوچه بازاری


تا حالا هندونه که از عقب نیسان بخوره کف خیابون و دیدی ؟

همونجوری تیکه پارتم !

 کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
BiGSMS.blogsky.com ) رو بزن

جملات عاشقانه کوچه بازاری


گردش سال فقط یک شب یلدا دارد

من بدون تو هزاران شب یلدا دارم



جملات عاشقانه کوچه بازاری



پر سوخته ی شرار پرهیز توام

دیوانه ی چشم فتنه انگیز توام

گنجایش دیگری ندارد دل من

همچون قدح شراب ، لبریز توام



جملات عاشقانه کوچه بازاری




نتوان ترک تو ای فبله دلها کردن

که محال است دگر مثل تو پیدا کردن . . .



جملات عاشقانه کوچه بازاری



اتل متل تشکر

 منقل کجاست با انبر

تریاک و بنگ و شیشه !

 به یادتم همیشه !



جملات عاشقانه کوچه بازاری



گفتم تو شیرین منی

 گفتی تو فرهادی مگر ؟

گفتم خرابت میشوم

 گفتی تو آبادی مگر ؟

گفتم ندادی دل به من

 گفتی تو جان دادی مگر ؟

گفتم ز کویت میروم

 گفتی تو آزادی مگر ؟

گفتم فراموشم نکن

 گفتی تو در یادی مگر؟



جملات عاشقانه کوچه بازاری



خوبرویان جهان رحم ندارد دلشان

 باید از جان گذرد هرکه شود مایلشان

روز اول که سرشتند ز گل پیکرشان

 سنگ اندر گلشان بود ، همان شد دلشان



جملات عاشقانه کوچه بازاری


من پذیرفته ام شکست خویش را

 پند های عشق دور اندیش را

میروم از رفتنم شاد باش

 از عذاب دیدنم آزاد باش

اگر چه تو تنها تر از من میروی

 آرزو دارم تو هم عاشق شوی

آرزو دارم بفهمی درد را

سختی برخورد های سخت را



جملات عاشقانه کوچه بازاری




مانده بر لبان من داغ بوسه های تو

رفتی و بجا مانده آتشی به جای تو



جملات عاشقانه کوچه بازاری



حالم خیلی بده ، رفتم دکتر

میگه ۲ راه بیشتر نداری

یا
ICU

یا

I See You


جملات عاشقانه کوچه بازاری
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد