جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات عاشقانه بوسه

اس ام اس عاشقانه
جملات عاشقانه بوسه


لبهای مرا از همه استثنا کن

یک بوس خصوصی به لبم اهدا کن !

 کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
BiGSMS.blogsky.com ) رو بزن



جملات عاشقانه بوسه


بوسیدن قول ماندن نیست شروع با هم بودنه

درک و هم را فهمیدن و حس به هم رسیدنه



جملات عاشقانه بوسه



اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان

ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کند . . .




جملات عاشقانه بوسه


غمگین تر از همیشه تو را بوس میکنم

این لحظه را به عشق شما بوس میکنم

اینقدر عاشقانه دلم تنگ میشود

گاهی تو را شبیه خدا بوس میکنم



جملات عاشقانه بوسه



گفته بودی که شوم مست و دو بوست بدهم

زیر پل ماچ به آن لپ ملوست بدهم

آتش دیر مغان شعله کشد از لب تو

گرچه جزغاله شوم یکسره بوست بدهم



جملات عاشقانه بوسه



نیست در این گفته من سوسه ای

 گر تو به من قرض دهی بوسه ای

بوسهء دیگر سر آن مینهم

لحظه دیگر به تو پس میدهم



جملات عاشقانه بوسه



گفته بودم که اگر بوسه دهی،توبه کنم

که دگر باره ازین خطاها نکنم

بوسه دادی،چو برخواست لبت از لب من

توبه کردم که دگر توبه ی بیجا نکنم



جملات عاشقانه بوسه



دیگه بوسه قدقن

ماچ و عشوه قدغن

توی عمق فاجعه

رفتن بی جا قدغن

جمع دو تایی ما

باشه به هر جا قدغن




جملات عاشقانه بوسه



عجب لبی ! شکرستان که گفته اند ، اینست

چه بوسه ! قند فراوان که گفته اند اینست

به بوسه حکم وصال مرا امضا کن

که آن نگین سلیمان که گفته اند اینست




جملات عاشقانه بوسه



به چیـن زلف تـوشا نه کشیــدم

دمادم ازرخ تــو بــوســه چیدم

من از بــــاغ رخـت صـــد لالـه چیـــد م

تو خواب بودی و من سرمست زعشقت



جملات عاشقانه بوسه
نظرات 1 + ارسال نظر
پری دیفونه یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:11 ب.ظ

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد