جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات عاشقانه تنهایی

اس ام اس عاشقانه
جملات عاشقانه تنهایی


بلند ترین شاخه درخت

فقط یک واژه را می فهمد

 و آن هم تنهائیست

 کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
BiGSMS.blogsky.com ) رو بزن



جملات عاشقانه تنهایی

 
فریاد من از داغ توست

 اینگونه خاموشم نکن

حالا که یادت میکنم

 دیگر فراموشم نکن



جملات عاشقانه تنهایی



در سرای گل فروشان گرچه گل بسیار است

 چون تو گل پیدا نمودن مشکل و دشوار است



جملات عاشقانه تنهایی



هیچ کس تنهائیم را حس نکرد

 برکه طوفانیم را حس نکرد

او که سامان غزل هایم از اوست

 بی سر و سامانیم را حس نکرد



جملات عاشقانه تنهایی


ای اشک ، گرم و آرام ببار بر گونه بیمار من

 ای غم ، تو هم لذت ببر از این همه آزار من



جملات عاشقانه تنهایی



دیرگاهیست که تنها شده ام

قصه غربت صحرا شده ام

وسعت درد فقط سهم من است

 باز هم قسمت غم ها شده ام

دگر آئینه ز من با خبر است

که اسیر شب یلدا شده ام

من که بی تاب شقایق بودم

 همدم سردی یخ ها شده ام

کاش چشمان مرا خاک کنید

 تا نبینم که چه تنها شده ام



جملات عاشقانه تنهایی



زندگی پرتو عصر است که در بزم وجود

 به نسیم مژه بر هم زدنی خاموش است



جملات عاشقانه تنهایی



بمون بگو چکار کنم

 دنیا پر از درد و غمه

 تموم زندگیم توئی

 تو هم که اخمات تو همه !



جملات عاشقانه تنهایی



همه دنبالت میگردن

 فکر میکنن گم شدی

 بگم تو قلب منی خیالشون راحت بشه !؟



جملات عاشقانه تنهایی



چشم مخصوص تماشاست اگر بگذارند

 تماشای تو زیباست اگر بگذارند

به من عاشق مسکین به حقارت منگر

 دل ما وسعت دریاست اگر بگذارند




جملات عاشقانه تنهایی
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد