جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات عاشقانه اندوه و غم

اس ام اس عاشقانه
جملات عاشقانه اندوه و غم


روی باغ شانه هایت هر وقت اندوهی نشست

در حمل بار غصه ات با شوق شرکت میکنم


 کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
BiGSMS.blogsky.com ) رو بزن



جملات عاشقانه اندوه و غم

وقتی قلبت کوه آتشفشان است

 چگونه انتظار داری در دستانت گل بروید . . . ؟



جملات عاشقانه اندوه و غم



ای یادگار لحظه های زیبا

 به احترام تمام زیبائی های دنیا فراموشت نمیکنم . . .



جملات عاشقانه اندوه و غم


به لبخندی مرا از غم رها کن

 مرا از بی کسی هایم جدا کن

اگر مردن سزای عاشقان است

 برای مردنم هر شب دعا کن . . .



جملات عاشقانه اندوه و غم



عشق یعنی سکوت دو نگاه

 خنده ات از عشق لبریز

 اما بی صدا . . .




جملات عاشقانه اندوه و غم



امیدوارم که دانه‌ای بر خاک بفشانی

هرچند خُرد بوده باشد

و با روئیدنش همراه شوی

تا دریابی چقدر زندگی در یک درخت وجود دارد.



جملات عاشقانه اندوه و غم



میدونی که چه موقع می فهمی دنیا دو روزه؟

وقتی که اونی که دوستش داری بهت بگه تا آخر دنیا باهاتم



جملات عاشقانه اندوه و غم


حسنت همیشه در فزون باد

رویت همه ساله لاله گون باد

اندر سر ما خیال عشقت

هر روز که باد در فزون باد



جملات عاشقانه اندوه و غم


آسمان را ستاره زیبا می کند

باغ راگل عشق را محبت چشم را اشک ودوستی را(تو)



جملات عاشقانه اندوه و غم


بگیر از من تو ای دل یادبودی

 که تنها لایق این دل توبودی

هزاران خواستند این دل بگیرند

 ندادم چون عزیز دل تو بودی



جملات عاشقانه اندوه و غم


زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست

 و دلم بس تنگ است بی خیالی سپر هر درد است

 باز هم می خندم آن قدر می خندم که غم از روی رود



جملات عاشقانه اندوه و غم
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد